Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vil først si at jeg er kjempefornøyd med barnehagen min. Men ofte når jeg henter datteren min har hun bodyen utenpå strømpebuksa. Selv når hun har kjole på seg, skjer dette. Jeg kjenner jeg blir litt irritert, siden jeg prøver å kle barna mine "pent". Og det er IKKE pent med bodyen utenpå synes jeg, da. Hva tror dere? Er det virkelig så mye enklere å ta den utapå?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139616856-bodyen-utap%C3%A5-str%C3%B8mpebuksa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er vi totalt forskjellige, jeg synes nemlig det er penest når det er omvendt... Og av en eller annen grunn mest praktisk? Men hvorfor bry deg? Om jenta mi kommer hjem fra barnehagen og de gjør det omvendt, så hva er problemet? Mannen min gjør ofte motsatt av meg, skal vi krangel over det da, eller?

Det er faktisk mye enklere å ta en kjapp titt etter bæsj i bleia, når bodyen er utenpå. Da er det bare å løsne bobyen, dra ut strikken på strømpebuksa og titte nedi. Ellers må de først ned med strømpebuksen, løsne bodyen og så titte ned i bleia.

Annonse

Det er godt vi er forskjellige! Jeg har alltid kjørt body utenpå strømpebuksestilen på mine gutter, da knappene i bodyen hjelper på at strømpebuksen ikke glir ned, samt at, som en annen skrev over her, det er mye lettere å ta en bæsjesjekk med body utenpå strømpebuksen.

Meeeeeeen når det er sagt er det mangt man kan irritere seg over!!

syntes ikke det er lettere å se etter bæsj drar bare ned strømpebuksen jeg å titter inn i bodyen å bleien, det gjør de også i barnehagen der jeg jobber.. syntes det også er greiest med body innderst tilfelle man tisser litt igjenom da blir det som regel bare litt lukt på bodyen å man kan bruke den samme strømpebuksen dagen etter også.. snuppa har ikke så mange ullstrømpebukser så greit om de ikke blir skitten hele tiden

Jeg synes og så det er PENEST med bodyen er inne strømpebuksa, og det første halvåret i bhg, ble jeg også irritert og\ver dette at personalet hadde bodyen UTENPÅ..........

Men nå, jeg sukker litt for meg selv, og så bryr jeg meg ikke mer.

Enig med hun over her som skriver velg dine kamper......

• 2 måneder senere...

Ja dette må man jo få lov å irritere seg over..!! Vi er jo forskjellige.Jeg har enda ikke min i bh..men ville nok reagert likedan.Strømpebuksa skal jo være uttapå!!??!!Jo ...ellers vil jo guttene se ut som turnere....hihi...jeg hadde body utenpå når jeg gikk på turn da jeg var 5 år..hihi...'

Og det ER lett å sjekke etter bommelom med body innerts...bare å dra str.b ned og titte inn i body/bleien fra siden.....to sekund.

Men det er vel ikke så mye man kan gjøre når de gjør det motsatt..så vi får vel bare bite tenna sammen vi som er litt "nøye" på hvordan vi liker å ha det..;) Klem

Jeg mener det er lettere å sjekke om det er bæsj i bleia hvis bodyen er inni strømpebuksa jeg da, dra ned strømpebuksa for så å se inn i bleia fra sida uten å løsne knappene!

Så både jeg og bhg har bodyen inni strømpebuksa, men det har hendt at hun kommer hjem med bodyer utenpå stømpebuksa og da må jeg bare le, synes det ser skikkelig komisk ut og jeg får sånn supemann følelse når hun er kless sånn, trusa utenpå buksa :D

Jeg velger å se på det som komisk, det skader ikke ungen min å bli kledd slik derfor bryr jeg meg ikke!

Finnes værre ting som kan skje i bhg

Annonse

Hihi! Jeg har alltid lurt på hvorfor foreldre tar på body utenfor strømpebuksa når jeg skifter på enkelte barn på jobben. Så der fikk jeg svar på det! LOL. For meg er det helt naturlig å ta på bodyen på innsiden av strømpebuksa fordi jeg ser på bodyen mer som en genser med truse... (Hvor rart hørte ikke det ut...)

• 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...