Plutselig_gravid Skrevet 10. februar 2009 #1 Skrevet 10. februar 2009 Flere som går til Jorunn på Nesttun helsestasjon? Hun er bare ganske enkelt fantastisk
*Trollmor* fikk en gutt <3 Skrevet 10. februar 2009 #2 Skrevet 10. februar 2009 Ikke jeg.. Men skulle ønske jeg gjorde det.. Legen min svarer så defust på alt Men er 3 gangs og da fikk jeg vist ikke jordmor i følge legen min . Ligger her på sofaen og har drit vondt. er noe kynner/rier liknende greier.. :S Litt tidlig kanskje... Hvor langt er du på vei da? Du bor tydeligvis ikke så langt unna meg du Skjold her
Plutselig_gravid Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2009 Bor på Fjøsanger/Minde - akkurat i bygrenseskille mellom Årstad og Fana. Ligger her med hyppige kynnere og nedpress. Hodet var festet godt ned i bekkenet i går så jordmor tvilte på hun kom til å se meg igjen på neste kontroll. I går murret det skikkelig i rygg og mage og i dag kom det masse slim. Er i min 35 uke så er litt tidlig enda, men men.
student06 Skrevet 11. februar 2009 #4 Skrevet 11. februar 2009 Til Trollmor Jeg er gravid med mitt 5.barn, og går til jordmor allikevel, ikke hørt noe om at det var noe begrensning på det. Tok riktignok kontakt med jordmortjenesten i kommunen å bestilte time selv, ikke via legen min. Men legen vet at jeg går til jm og har ikke sagt noe om det, ikke jm heller, så det tror jeg ingen kan nekte deg hvis du ønsker det.
muttepus Skrevet 11. februar 2009 #5 Skrevet 11. februar 2009 Hei! Jeg går også på Nesttun, men til Hilde! Hun er også utrolig flink! Er såååå fornøyd! Jeg er 37+2 nå og har gått til henne hele svangerskapet.
Maria1978 Skrevet 11. februar 2009 #6 Skrevet 11. februar 2009 Jeg har også Hilde og er super fornøyd med henne Hun er så rolig, avslappet og grei. Er 35+2, har gått annenvher gang hos lege/jordmor, men nå skal jeg bare gå til Hilde resten av svangerskapet
Rosmari S Skrevet 11. februar 2009 #7 Skrevet 11. februar 2009 Hei. Jeg bor på Os, men kunne også tenke meg å gå til jordmor. Noen som kan gi meg tlf nr til henne? Har ikke hørt så mye positivt om hun på Os, så vil ikke gå dit.
Jente09&Jente12:) Skrevet 11. februar 2009 #8 Skrevet 11. februar 2009 Jeg går også til Hilde, er kjempe fornøyd med henne:o). Er 38 uker:0). Har dessverre ikke nr.
muttepus Skrevet 11. februar 2009 #9 Skrevet 11. februar 2009 Moro om noen av oss er på KK/barsel samtidig da Nr til Nesttun helsestasjon finner du sikkert i telefonkatalogen på nettet!
moccapokka Skrevet 11. februar 2009 #10 Skrevet 11. februar 2009 Du er heldig. Eg har fem dager til termin, og har bare fått en time hos jordmor dette svangerskapet, pga sykdom på helsestasjonen osv.. Den ene timen eg fikk, fikk eg kun fordi eg kranglet meg til det.. De setter ikke inn vikar, men skal vurdere å henvise meg til en annen helsestasjon hvis eg ønsker det..5 DAGER FØR TERMIN... har vært hos legen på kontroller, men er ikke det samme som en jordmor.. Bor forresten på Landås!!
*Trollmor* fikk en gutt <3 Skrevet 11. februar 2009 #11 Skrevet 11. februar 2009 Hei.. Det var jo interesangt å få vite:D kanskje jeg skal ringe å høre om jeg kan få komme til nå på slutten da.. Bedre sent en aldri.. Legen min sa at jeg ikke fikk JM siden jeg er 3 gangs, å måtte sleppe til de som er 1 gangs, så jeg har ikke turt å ringe for å høre en gang jeg.. . Hadde jo vært tidig å hvis noen av oss føder samtidig:) jeg har termin 8 åpril, men han er vist litt utolmodig han her karen her.. :)Så vi får se om jeg holder ut så lenge:)
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 11. februar 2009 #12 Skrevet 11. februar 2009 jeg er tredjegangs og har aldri hørt snakk om at jeg ikke kan gå til jordmor, det er noe sprøyt rett og slett. Bruker sandviken helsestasjon og har bare brukt jordmor så langt, men skal kombinere jordmor/lege fremover nå. Dere som måtte få beskjed om at dere ikke kan få jordmor av ulike grunner, sykdom eller hva det måtte være, det er tull og tøys, dere har krav på det, så da får dere ringe rundt, eller kreve å bli henvist til et annet sted eller noe. jaja, så bra du er fornøyd med jordmoren din Plutselig_gravid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå