Gjest nr1ognr2 Skrevet 10. februar 2009 #1 Skrevet 10. februar 2009 Bruker 75 B til vanlig - hvilken størrelse skal jeg da ha på amme-bh'en? Har de tatt hensyn til at puppene blir større, så jeg skal ha samme størrelse, eller må jeg gå opp en cup eller tre eller hva??? Sendte gubben ut for å kjøpe, og det var selvfølgelig ingen kyndige som kunne hjelpe i butikken....
Gjest Skrevet 10. februar 2009 #2 Skrevet 10. februar 2009 Det er litt vanskelig å si på forhånd, det varierer hvor mye større puppene blir. Mine gikk fra C til EE. Jeg hadde kjøpt ammeBH i D, og det hadde jeg ikke en sjans til å få jurene inn i.
Mamma's trolljenter Skrevet 10. februar 2009 #3 Skrevet 10. februar 2009 Jeg ammer tvillinger da og har dobbel produksjon har gått fra en god c cup til en e cup (nesten litt for lite)! Ville kjøpt i hvertfall en cup større stoffet i bh'n er ganske tøyelig:) Når det gjelder str kommer det jo litt ann på hvordan du er- mye vann i kroppen? går du fort ned i vekt? Jeg valgte å kjøpe en str mindre enn hva som passet når jeg var gravid:) Syns forresten de på h&m er ganske gode (uten spiler) Lykke til:D
mamman-til-madeleine Skrevet 10. februar 2009 #4 Skrevet 10. februar 2009 Jeg gikk på Lindex og kjøpte amme bh-er i str. 80 DD. ( jeg er ca 80 c-d vanligvis ) Trodde jeg hadde vært flink, og bestemte meg for å gå til en " ordentlig " undertøysforretning for å få det bekreftet. Damen så rart på meg, og sa : " tror du virkelig at det er riktig størrelse til deg, lille venn ? " Ehh.... ja, den sitter jo greit, forklarte jeg. Damen fant fram en bh til meg ( ikke amme-bh ) og truet meg til å prøve den på. Den satt som støpt, og jeg så ut som jeg hadde mistet 5 kilo på overkroppen. Jeg fant ut at det måtte være en sann mirakel-bh! Strørrelse : 70 G ( HÆ?) Jeg spurte hvor jeg kunne finne amme-bh som passet, og da sa hun bare : " hva i all verden skal du med det? Du drar bare cup-en opp når du skal amme. Du må ha en ordentlig bh som støtter der hvor det skal støttets! Ikke noe av dette amme-bh-tullet " Og siden har jeg kun brukt vanlige bh-er :0)
Gjest nr1ognr2 Skrevet 10. februar 2009 #5 Skrevet 10. februar 2009 Er ANITA en bra amme-bh? Gubben kjøpte med en i størrelse 75 C - har ikke prøvd den ennå. Kan jeg prøve da? Uten på den jeg har på kanskje? Føler det er litt mer hygienisk..
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 10. februar 2009 #6 Skrevet 10. februar 2009 Jeg venta ganske lenge til jeg kjøpte amme bh, for da var puppene ganske store allerede og så gikk jeg opp en str. Og det var ikke for mye =)) I tillegg til store sprengte pupper i flere mnd skulle det være plass til ammeinnlegg i ull og engangs (det ullinnlegget blir jo fort fult alene, derfor hadde jeg de andre også utenpå igjen som samlet opp melka)
ahh...dumme, gamle mamma Skrevet 10. februar 2009 #7 Skrevet 10. februar 2009 Sannsynligvis må du opp til D-cup
frk Nilsen Skrevet 10. februar 2009 #8 Skrevet 10. februar 2009 Jeg gikk opp fra 85C til 85E, kunne sikkert hatt F i begynnelsen...
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 10. februar 2009 #9 Skrevet 10. februar 2009 forrige gang gikk jeg fra D til E i svangerskapet. og måtte ha F-cup i ammebh i begynnelsen. så etter en stund når produksjonen roet seg ned litt (hadde altfor mye i begynnelsen) kunne jeg gå ned igjen til E-cup
BigHorns Skrevet 10. februar 2009 #10 Skrevet 10. februar 2009 Brukte triumph sine uten spiler(di i esker). Romma masse, og hadde god stretch i også.Så kunne bruke samme str hele perioden. Prøvde mangen merker, men trumph ble jeg ikke så klam i. Tror kanskje di pusta godt i stoffe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå