MirandaC Skrevet 10. februar 2009 #1 Skrevet 10. februar 2009 http://www.dst.dk/Statistik/Navne/NamesPop.aspx
prebs Skrevet 10. februar 2009 #2 Skrevet 10. februar 2009 Disse utmerket seg vel mest fra den norske lista: Freja- kanskje vi tenker for mye sjokolade til at det blir en hit her Laura- dritstygt, men tydeligvis noe for dansker... Lærke- en fugl for meg, men ganske pent egentlig. Ville skrevet Lerke. Alberte- d e t var spenstig! (Søsteren til Jakob?) Malou- høres afrikansk ut. Liva - kjempefint og tror det stiger i Norge også Jasmin - behøver ikke å stige i Norge. Men fin blomst! Naja - nei a. Maja er mye finere!
prebs Skrevet 10. februar 2009 #3 Skrevet 10. februar 2009 Tar noen guttenavn også: Victor - koselig, det stiger i Norge også Malthe - koselig Gustav - stiger jo overalt, men jeg visste ikke at det var såå pop i DK Nicklas - kanskje ikke så harry på dansk? Jeppe - typisk dansk. Men hvor er Mogens? Valdemar - konge. Koselig navn. Villads - d e t var spes! Blir nok ingen hit i Norge. Silas - tror det er på vei opp i Norge også. Liker ikke. Bertram - veldig engelsk for meg. Overraskende pop i DK Tristan - på vei opp i Norge også, synes jeg hører det nå og da. Hjalthe - ikke hørt før. Litt f o r spes. Tenker på en galte...
anaina Skrevet 10. februar 2009 #4 Skrevet 10. februar 2009 Alberte liker jeg kjempegodt! Og Malou får jeg litt franske følelser for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå