Gå til innhold

skal ha kveldsmat-besøk ikveld..og hva skal jeg servere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ha "syforeningen" min over på kveldsmat ikveld, og aner ikke hva jeg skal servere..noen som har gode forslag?:)

Skrevet

Nå vet jeg ikke hvor mange dere er, men for å ikke gjøre det altfor komplisert ville jeg kanskje kjøpt masse gode rundstykker og smurt på en del forskjellig godt pålegg. Det er enkelt og godt. :o) Eller kan du jo servere spekemat, -det er jo noe de fleste liker også er det jo supergodt. Kan jo hende du vil ha det litt mer fancy enn det her da.. Men det er hva jeg ville gått for i hvert fall :o)

Skrevet

kjøp sånn halvstekte baguetter på kiwi fra first price 10kr for 16stk el noie og de er knall gode, så har du litt salat og godt pålegg og så en skinkegrateng- det pleier jeg og servere =)

Skrevet

Gode forslag over. Alternativt kan du bake brød selv - da trenger du ikke noe fancy pålegg siden brød som regel er gode i seg selv - halvlunka...

Fikk noe godt hos en venninne også: tortillaer med krydderkyllingpålegg, avocado, løk, tomat, paprika, agurk (og fetaost for de som liker det) med en dæsj pesto. Hun serverte på fat sånn at man kunne ta det man likte selv. Kjempegodt!

http://blog.hverdagsmat.com/?p=159

denne er også kjempegod - kyllingsuppe med litt "fart" i.

Skrevet

det som er veldig godt er:

du rister brød i brødristeren, steker karbonader,lager bernaisesaus

så legger du karbonader på brødskivene,legger de i en ildfast form, heller bernaisesaus over. legg gjerne tomatskiver oppå. topp med hvitost og sett det i ovnen på ca 200c til osten er smeltet. nam nam..

Skrevet

Kutt poteter i båter og stek de i ovenen, så serverer du båtpoteter og kutta grønsaker som agurker, gulerøtter og selleri med dip. Da dipper man potetene og. :) veldig godt, veldig enkelt og greit:)

Skrevet

Rundstykker med egg og laks.

Omelett

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...