Gå til innhold

Hvor har tante rød blitt av!?!? Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok ut kobberspiralen i begynnelsen av jan(på siste mensdag) ti dager senere hadde jeg en liten blødning. Var til gynekolog for å sjekke at alt var bra,og han var svar skyldig. Han skjønte ikke hvorfor jeg hadde fått en slik blødning.konklusjonen ble iaf at det var en tilfeldighet og at det måtte være hormonforkyvelse,noe som kan skje alle fra tid til annen.

Saken nå er at jeg egentlig skulle ha hatt mensen(den skulle ha kommet i dag og kjenner ikke tegn til den),men den er ikke kommet. Siden jeg hadde småblødninger i 2-3 dager nesten midt i syklusen kan jeg da forvente å få en ny menstrasjon mye senere? Hvor lenge skal man da evt vente før man på ny går til lege hvis den ikke skulle dukke opp?

Går ikke på prevansjon heller...Har ikke testet meg siden jeg tror at sannsynligheten for at jeg er gravid er særdeles liten.

Håper noen kan svare meg.

Takk på forhånd :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter denne jeg... har fremdeles ikke fått noe mestrasjon. Kom bare litt blod på papiret etter sex(sorry detaljene) også har jeg vært en del øm i noe som jeg tror er eggstokkene. Siste gang mensen utble var jeg gravid. Håper noe kan svare meg evt vært borti noe lignende.

Burde jeg teste meg for sikkerhetsskyld?

Skrevet

Tja hvem vet. Kan jo være litt ustabil i syklusen på grunn av spiralen? Jeg har veldig ustabil "tante", men datteren min vil ikke gi opp pupp. Så da kan det være grunnen til at min kommer en skjelden gang i blandt.

Men ta en test om du tenker mye på det, og er nervøs.

Ville jeg gjort :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...