Gå til innhold

håper på oktobermage

mollymamma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer! Jeg er 38 år og i 7uke.. Vi lykkes mot alle odds. hadde i fjor 2 prøverørsforsøk som mislyktes og fikk beskjed om at egne barn kunne vi glemme. Mistet så i første trimester i oktober, men nå er vi gravide igjen!! Og nå føles det veldig bra :) Helt annerledes.. Termin er 4 oktober!!!

Ønsker deg lykke til! Tvi, tvi..

Hei mollymamma!!

Gratulerer så mye! Det var trivelig å lese!

Jeg husker deg fra en tidligere gang da vi var gravide begge to, og galt gikk det for oss begge på omtrent samme tid... Vi har også en liten oktoberspire på lur, men er veldig usikker på hvordan dette går, pga to blødninger på en uke. Prøver å få lurt meg til en UL, men ikke så lett når man bor 15 mil fra nærmeste sykehus, og ikke ledige timer på nærmeste poliklinikk. Håper på at det skal ordne seg, slik at en vet helt sikkert at det fortsatt er liv.

Lykke til videre! Nå skal spiren din sitte!

Klem.

Tusen takk for lykkeønskninger, de er gode å ta med seg på veien :-)

Jeg tar en dag av gangen, og tør ikke å glede meg så altfor mye ennå - men føler det er annerledes denne gangen. Jeg er fryyyyktelig dårlig, og må spise annen hver time for å holde kvalmen sånn noenlunde i sjakk. Det skjer hvertfall positive endringer i kroppen! Vi får god oppfølging på gyn, og tirsdag hadde vi vår UL nr. 2. Alt så foreløpig bra ut - rett størrelse og fine, sterke hjerteslag.

Mamma-brun - håper virkelig at det lykkes for dere denne gangen. Forstår godt at du blir usikker mtp. blødningene. Det må da gå an å presse deg inn på en UL på nærmeste poliklinikk? Det tar jo ikke så lang tid å sjekke om alt er i orden, og det betyr så mye. Ta vare på deg selv - jeg krysser fingrene.

God klem.

Annonse

Hei mollymamma!

Det gikk ikke bra dette her... Jeg aborterte på jobb i går, og fikk ultralyd i dag, som kunne bekrefte at fosteret hadde takket for seg. Ikke spesielt trivelig gynekolog heller, som kunne fortelle at dette skjedde mest sannsynlig fordi jeg er 41 år. Ikke mange i den alderen som får barn kunne han fortelle...

Håper spiren din klorer seg fast skikkelig, og at den blir der til oktober.

Lykke til videre! :-)

Klem.

Det var trist mamma-brun, jeg har tenkt på deg de siste dagene.

Nei, hørtes ikke ut som en spesielt trivelig gynekolog. Etter at jeg mistet 2. gangen møtte jeg en gyn. på Volvat med samme oppfatning. Han mente jeg var for gammel, og at det ikke var noen vits å tenke utredning. Eggene hadde rett og slett gått ut på dato! Når jeg mistet 3. gang fikk jeg full utredning v/ sykehuset Innlandet, og alle hormonprøver var helt fine. Både fastlege og gyn. på sykehuset har oppmuntret oss til å prøve videre, og synes slett ikke jeg er for gammel (41 som deg).

Både kropp og sjel trenger nok litt tid til å bearbeide dette, men jeg håper å se deg her inne igjen ganske snart. Ta vare på deg selv.

God klem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...