Gå til innhold

God psykolog/depresjoner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg er ensom og har følt meg deprimert periodevis gjennom livet. Jeg fungerer derimot godt i samfunnet via jobb, har nettverk gjennom vennekrets, og har tidligere hatt gode nære venner. Nå har jeg derimot ikke hatt ei nær venninne på 7 år og de aller fleste vennene er egentlig vennene til mannen min...jeg føler meg ensom og har heller ikke god kontakt på et nært plan med mannen min. Han er ikke av den typen som er særlig åpen i motsetning til meg selv..er det noen som har god erfaring med en relevant psykolog for i osloområdet? Jeg trenger å få gjort noe med depresjonen min...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ingen har svart deg. Jeg bor ikke i Oslo, og kan ikke anbefale noen dessverre. Men hvorfor søker du ikke på nettet og tar en sjanse? Det er bedre enn å vente. Er tøft å ta et slikt steg, men du kommer uansett ikke til å angre. Du vil bli møtt med åpne armer skal du se.

Lykke lykke til

Skrevet

Har ikke noe godt svar til deg, men jeg lurer på om du er meg??? Det er som å lese om seg selv. Jeg sliter med akkurat det samme, og har nå endelig fått hjelp av legen. Anbefaler deg virkelig å prøve å snakke med legen, jeg har fått kjempegod fortåelse der iallefall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...