Anonym bruker Skrevet 10. februar 2009 #1 Skrevet 10. februar 2009 Jeg har fått tilbud om å kjøpe en brukt Troll-dress som snuppa kan bruke neste vinter. Holder den varmen i den kulda som er på Østlandet nå? Regner med å kunne ha en ullfleece-dress fra Nøstebarn under i tillegg til denn ulldressen som utgjør foret i Trolldressen.
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 10. februar 2009 #2 Skrevet 10. februar 2009 Jeg bor i Trøndelag og sverger til Troll dressen med ullfor. Vi er ute i 10 minus vi med ull undertøy, hjemmestrikka ullbukse, ullgenser, og trolldressen med foret inni. Ungen er varm og god. Så jeg vil absolutt tro at den er varm nok for Østlandet ja.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2009 #3 Skrevet 11. februar 2009 Takker for svar. Det var godt å høre at den tåler kulda. Da går jeg for den.
snillemamma1 Skrevet 15. februar 2009 #4 Skrevet 15. februar 2009 ja, den holder varmen som skrevet over. Og i tillegg er den super fordi den er så myk og lett å bevege seg i sammenlignet m mange andre dresser. Anbefaler at du supllerer med troll hettelue og votter (vintett og med ullfor) i tillegg så blir det helt topp! :-)
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2009 #5 Skrevet 17. februar 2009 det er kanskje litt utenom spørsmålet, men jeg ville tenkt meg om to ganger før jeg kjøpte en troll dress. jeg hadde reima til dattera mi forrige gang, kjøpte en troll nå og det er det verste marerittet du kan tenke deg når det gjelder dress... foret sitter fast på kærna når jeg skal ta på henne og det tar en evighet.. er som regel først inn og sist ut når jeg henter i barnehagen... har akkurat funnet frem den gamle reimaen og bestemt at den får rekke ut vinteren for troll bruker jeg aldri mer på henne... som sagt litt utenom tema, men dersom du ikke har erfaring med troll fra før av så tenk litt over hva du kjøper... hos oss er det en del trass og påkledning er i utgangspunktet vanskelig så med troll ble det umulig..
lykkelitensnart? Skrevet 17. februar 2009 #6 Skrevet 17. februar 2009 Heisann jeg er helt enig med deg anonym. I denne alderen vil gjerne barna kle på seg selv og det går fortere med en Reima eller (anbefaler)Ticket to heaven dress. Sistnevnt er helt super med bra slitestyrke i tillegg og holder til og med våt snø ute...Jobber i barnehage med denne aldersgruppen og anbefaler sistnevnte dress:) Lego har også en bra dress, men kan ikke måles med Tth Ps. Positivt med trolldressen er at man kan bruke ullforet inni under regntøy:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå