Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Har ikkje hatt noke med barnehage å gjere sidan eg gikk der sjølv:P Så eg lurte på om det var noken som hadde litt meir peiling på det enn eg har.

Hovudspørsmålet mitt er i grunnen når er søknadsfristen? Og varierar den frå barnehage til barnehage?

Kva kostar det?

Kor kan ein finne ut slike ting? På internett?

Og er det ander som skal sende knøttet i barnehage når han/ho er rundt 10mnd?

Eg kunne jo alltids tatt kontakt med barnehagen, men bur i ein anna komune for tida. Så tenke eg skulle bli litt "klokare" før eg ringer og høyrest ut som ein grønskolling (dessuten likar eg ikkje å prate i telefon, så det er gale nok, om eg ikkje skal høyrest ut som ein tulling i same slengen).

Hadde blitt veldig takknemleg for alle svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sjekk kommunens nettside. Det står pris, søknadrfrist og navn på alle barnehagene. De fleste barnehagene har sine nettsider..... hvertfall her i byen

Skrevet

Se paa kommunesidene til kommunene din paa internet saa finner du det du trenger der.

Skrevet

Hei Småtroll i fanget,

Søknadsfristen for august er vel i mars mener jeg å huske. Hvis du vil finne ut mer kan du søke på internett etter kommunen du skal flytte til eller søke på barnehager i kommunen du skal flytte til så finner du sikkert ut av det. Jeg søkte på plass i desember da jeg fikk personnummeret til lillegutt for det må du nemlig oppgi. Han er også 10 måneder når han begynner i barnehagen og det er jeg ikke bekymret for i det hele tatt. Jeg har jobbet i barnehage og vi hadde ofte barn på 10 måneder og det var aldri noe problem. Mange som ikke hadde begynt å gå enda heller, men som sagt ikke noe problem. Barnehager koster veldig forskjellig, men jeg tror de fleste ligger på 2500,-.

Lykke til med søkingen :o)

Skrevet

Tusen takk for alle svar!:) Då får eg ta å leite litt...mars, hmm, på tida å kjappe seg då:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...