Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt på 15 mnd skal i karneval, noen tips til hva han kan være? Helst noe enkelt. Han liker ikke å være utkledd..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvit body, hvit strømpebukse, lag en sånn dusk av garn som du fester på rompa på strømpebuksa, en hvit bommulslue som du lager noen ører i filt og papp og vips har du en liten kanin

eller svart strømpebukse og svart body, rød t.skjorte, klipp ut svarte prikker i filt og tråkle de på t.skjorten så har du en marihøne. piperensere og en liten hårbøyle kan danne følehorn, men det gidder han sikkert ikke ha på..

ellers har jeg kjøpt elefantkostyme for en 100.lapp på nille i år, for jeg hadde glemt hele karnevalgreiene og fikk det travelt...:) han er 19mnd,

sau kan han jo være iført hvitt tøy og et saueskinn på ryggen, kanskje en hvit hua...??

Skrevet

ellers har jr både en supermann pysj og en dragepysj med drage"finner" på ryggen, så kunne jo egentlig bare tatt på han det også...

Skrevet

jeg skal kjøpe en olebrumm drakt til snuppa.. det er ikke maske men bare en drakt så det er jo nesten som klær..

Skrevet

Blå klær og rød sokker og et rødt lommetørkle/sjal/teppe = HinkelPinkel fra Drømmehagen;)

Skrevet

på ikea koster sånn tøy maske 59 kr og er super fine,(har hunder mm) mini her skal ha det og dersom han ikke vil had foran øynene så kan han ha det på hodet...og bare tar på han en brun stilongs og body... 1 år snart ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...