Hocathy Skrevet 10. februar 2009 #1 Skrevet 10. februar 2009 Var hos Stork for første gang for en måned siden, uten hell. Gikk og ventet på å kjenne noen graviditets tegn, men de uteble. Fikk eggløsning i dag morges, snakket med Stork og de ville vi skulle komme i morgen til insemenasjon. Det er 11 dag i syklusen i dag. Håper og tror at strået i morgen er vidunder strået. Noen som har noen tips om hvordan en kan ordne seg "billige" fly billeter sånn dagen før? Det er jo helt vilt dyrt jo....
lillebie på`n igjen Skrevet 10. februar 2009 #2 Skrevet 10. februar 2009 Norwegian Air Shuttle Reiserute for avreise Avreise OSL on 11/02/09 09:30 Ankomst CPH 10:40 Reiserute for hjemreise Avreise CPH on 11/02/09 17:40 Ankomst OSL 19:00 Vis detaljer Butikkinformasjon 3 out of 5 (10 innlegg) Butikkinfo 2 608 kr synes ikke dette var så alt for ille? gå på kelkoo.no under flybilletter...der legger du inn fra -til osv og søk på lavest pris ) norwegian som er billigst!
Tjorven1 Skrevet 10. februar 2009 #3 Skrevet 10. februar 2009 Det var jo en helt klar ok pris. Ikke lett å få de billige billige billetene dagen før. Lykke til i morgen, må det være gullegget som legges ;-)
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 10. februar 2009 #4 Skrevet 10. februar 2009 Det var overkommelig ja. Jeg betalte 4-5000 tur/retur hver gang jeg var på tur...
Kath:) Skrevet 10. februar 2009 #5 Skrevet 10. februar 2009 God tur! Det var akkurat de flyavgangene jeg også har satset på. Norwegian er definitivt billigst etter at Sterling gikk konk!
Hocathy Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 12. februar 2009 hei og takk for råd og vink. Vi har vel prøvd overalt, men havnet på Sas til 11300,- Så håper virkelig den sitter nå altså. Har ikke råd til det hver måned.....Vi tar fly fra Bergen så det blir jo litt dyrere. Men det kjekke er jo at en sitter foran den berømmelige gardinen på flyet og får så mye brus/juice en bare orker.....Skulle jo bare mangle da....
skorpionkvinnen Skrevet 12. februar 2009 #7 Skrevet 12. februar 2009 I og med at billettene er så dyre, ville det ikke vært billigere å booke opp billetter en måned i forveien - har man regelmessig menstruasjon, så vet man sånn noenlunde med en dag fra eller til når man skal ha EL. Det blir jo ofte billigere selv om man for sikkerhets skyld legger seg inn på hotell et døgn eller to i Køben. På Norwegian med utreise Oslo-København 12. mars er det mulig å få lavprisbilletter helt ned i 319 kroner. Retur dagen etter kan man få helt ned i 294 kroner. Ikke mye man taper om det viser seg at EL ikke slår inn dagen før avreise. Verdt å ta sjansen synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå