Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk igjen mensen 2 mnd etter fødsel, så jeg har gått på cerazett pillene i ca 4 mnd nå. Og iløpet av den perioden har jeg hatt flere dager jeg blør , enn blødningsfrie!!! Så nå gir jeg opp. Andre som har opplevd det samme?

Vet at det finnes en annen minipille jeg kan ta, men den må tas til nøyaktig samme tidspunkt hver da (det er jeg alt for distre til)

Det sisste altenativet er vel en p-stav. Men hvis den innehoder de samme hormonene som cerazette vil jeg ikke da risikere å blø masse igjenn?

Frustert.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde akkurat samme problemet som deg, men jeg sluttet etter 1 mnd...:P Da hadde jeg blødd konstant i 3 uker, og da orket jeg ikke mer rett og slett. Så cerazette skal jeg aldri bruke mer, det er iallefall sikkert!

Skrevet

Hadde samme problem, og nå har jeg to tette, hehe.

Denne gangen tenkte jeg kanskje å vente med å begynne på de til jeg kom i skikkelig syklus igjen. Forrige gang begynte jeg på pillene etter 6 uker.

Skrevet

Jeg har så langt (snart ferdig med 4 brett) ikke hatt noe problemer med cearzett. Har prøvd p-stav, det gikk strålende i begynnelsen, etter 9mnd elno begynte jeg å blø... etter 3mnd gav jeg opp. -Ikke noe vits med prevensjon om man ikke har sex ;-)

Hva med p-ring?

Skrevet

Du kan jo også prøve spiral da, den å tror jeg skal være grei... Vet hvertfall på noen så er det helt vanlig syklus av de jeg kjenner som bruker den...

Skrevet

Det med spiral kommer også ann på personen.

Jeg blødde mye de første 4 mnd og har nå vanlig mensen. Får også verking i underlivet ganske ofte.

Legen mente det skulle gå over etter noen uker og at det var stor sansynlighet for å slippe mensen.

Vurderer hele tiden å ta den ut, men den kostet jo litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...