Gå til innhold

ingen hjerteslag... hjelp!

Anbefalte innlegg

Jeg var på tidlig ultralyd i går, og legen så ingen hjerteslag. Han sa at det var to muligheter; Det er ikke liv, eller at jeg ikke er så langt på vei som jeg har antatt (7+3). Tok en blodprøve for å måle hcg og skal tilbake på fredag for å sjekke stigning.

Jeg har hatt symptomer som kvalme, ømme bryster, forbedret luktesans, trøtthet, spotting, mensmurringer osv, og ingen tegn til blødninger osv.

Idag har jeg ingen symptomer, kanskje litt ømme pupper bare.

Noen som har erfaringer fra dette?

Må jo være ærlig og si at vi har nok tatt sorgen på forskudd her, men jeg klarer ikke gjøre noe annet.

Sitter bare hjemme og gråter. Vi har prøvd så lenge og når vi endelig fikk det til så gikk det ikke alikevel..

For dette er vel tegn på ma? men er det ikke rare at jeg ikke har hatt noen blødninger?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139615717-ingen-hjerteslag-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei kjære deg.

Jeg har ikke noen maken erfaring å dele med deg men jeg tenker på deg og skjønner at det må være fryktelig å gå å vente til fredag.

Kunne legen måle lengden på fosteret og isåfall hvor stort var det?

Jeg krysser fingrene for deg og håper du er litt kortere på vei enn du tror og at du dermed får et lite nurk i september :)

Jeg opplevde det samme som deg... og desverre var mitt dødt. De tok derimot ingen prøver av meg, siden jeg var ganske sikker på hvor langt jeg var. Måtte inn til utskrapning på ullevål, og de dobbeltsjekket med Ul der med samme resultat.

Men jeg krysser fingrene for deg! Utrolig trist når dere har forsøkt så lenge. Et lyspunkt er kanskje at jeg hadde min MA i oktober 08, og nå er jeg 11+3 igjen da, så mulighetene er der:) Ikke gi opp!

Da var det over og ut form in del....

Var hos gynokologen igår og han så da en tom fostersekk.

Målte ny hcg og den er på 49 000! Ikke art jeg har hatt gravid symptomer.

Så til mandag bærer det til Ullevål til utskrapning.

Er selvfølgelig kjempe-skuffet, men det hjelper vel lite.

Lykke til videre til alle dere andre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...