Gå til innhold

løfter ikke hodet ennå, grunn til bekymring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen min på 2 mnd løfter ennå ikke på hodet når han ligger på magen, han prøver ikke så mye heller når han ligger i den stillingen, virker som han synes det er behagelig å bare ligge sånn og slappe av. Er dette grunn til bekymring?Virker ellers som han har blitt sterkere i nakken, er ikke like "vinglete" som før. Noen tips til andre måter å trene nakken på ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du prøvd å legge ham på magen på magen din? ellers så er det bare å fortsette å legge ham på magen. hjelp han med å legge armene hans oppunder kroppen, slik at han får hjelp i de. legg noe foran han, så at han kanskje vil se på det.

Skrevet

Ligger han riktig med armene da?? Det der gjorde nemlig jeg feil.... Legg han sånn at han støtter seg på albuene og med hendene under haka.. Hvis det ikke er det du allerede gjør da.. Isåfall så vet jeg ikke. Hør med helsestasjonen.. De vet best!!

Lykke til =)

Skrevet

Min er litt lik, han er bare vanvittig lat og jeg må være litt aktiv for at han skal gidde å snu seg. Hvis jeg legger han på et mykt underlag gidder han ikke prøve engang.. he he.

Pass på at han er våken og fornøyd og legg han på et litt hardere underlag - det fungerte for oss. Sikker på at han er fin og sterk :-) Hvis ikke, la han, som andre foreslo, ligge på magen din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...