AMS33 Skrevet 10. februar 2009 #1 Skrevet 10. februar 2009 Hei Hvor lenge rr babyen di våken om dagen? Babyer som kunn får morsmelk og er ca 2 mndr.
Smileymor Skrevet 10. februar 2009 #2 Skrevet 10. februar 2009 Da lillegutt var 2 måneder var han våken ca. 3-5 timer om dagen. Men jeg husker han sov VELDIG mye og han er mm barn. Hva med din?
2hærligegutter Skrevet 10. februar 2009 #3 Skrevet 10. februar 2009 Når han var 2 mnd, var han våken i ca 1 time av gangen, men han sov dårlig på det tidspunktet, kun 30 min av gangen.
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 10. februar 2009 #4 Skrevet 10. februar 2009 På dagtid ca 1-2 timer tilsammen, men alene 1-2 timer på kvelden...så alt fra 2-4 timer :-)
AMS33 Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 10. februar 2009 Det høres bra ut. Da er alt helt "normalt" her. Han er våken ca 4-5 timer tilsammen .... lengste våken perioder er på morgenen og om kvelden. Han roer seg i tolvtiden og sover da helt til kl 5.30 /6. Deilig det....
Gjest Skrevet 10. februar 2009 #6 Skrevet 10. februar 2009 Åj.. Høres ut som min baby er skikkelig unormal da? Ho er masse mer våken enn ho sover, hele døgnet...Sover i bilstolen og vogna når vi er ute.. Og alt fra 3-5 timer om natta.. Ellers er det veldig lite søvn utover dagen... Ho er veldig krevende da! Får liksom aldri gjort noenting, da ho er våken og krever oppmerksomhet hele tiden.. Så det endte med at vi fikk mamma til å passe ho noen timer så vi fikk en skikkelig vask/rydding her i huset :-) Ho er 2 mnd i dag.. Må innrømme det høres veldig deilig ut å ha en baby som sover sååå masse... Her er det veldig lite tid til noe annet.. Bare det å få tatt seg en dusj og rydda ut av oppvaskmaskinen er vanskelig... Tro det eller ei, men nå har hun faktisk sovet hele 30 min i grinda si :-) Deilig å få litt fred ja :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå