Fruen77.mamma-igjen.nr3 Skrevet 10. februar 2009 #1 Del Skrevet 10. februar 2009 Er innom for å sjekke dere her :-) Må jo følge med og krysse fingerne for alle her inne! På torsdag skal jeg starte på jobb i gjen,ikke klar for det og gråter hver kveld....Mannen min tror sikkert jeg er gal!Men vi har jo prøvd i 4 år på å bli gravide,hadde et veldig psykisk tungt svangerskap med redsel om å miste igjen.....(mistet 2 ganger) Så det er nok det som kommer frem nå,huff. ØNSKER ALLE MASSE LYKKE TIL!!!! Og dere NYT permisjonen! Farte og reise og trene kan dere gjøre senere! Tiden flyr-Nyt babyen!!! (kan gå tur med babyen når den skal sove,det er godt) Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139615539-da-var-permisjonen-over-det-gikk-fort/
Fruen77.mamma-igjen.nr3 Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #2 Del Skrevet 10. februar 2009 SE BORT I FRA DET SMILE FJESET!!!!hihi.... det er feil vei!!! :-((((((((((( Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139615539-da-var-permisjonen-over-det-gikk-fort/#findComment-139615548
sol m to prinser:-) Skrevet 10. februar 2009 #3 Del Skrevet 10. februar 2009 Hei, hei du:-) Ja tiden flyr, føler ikke at det er lenge siden vi var fast inne på denne siden begge to. Ser på profilen din at du fikk gutten din akkurat en mnd før jeg fikk min. Vi har ellers nokså lik forhistorie ser jeg. Jeg skal begynne på jobb igjen rett etter påske. Valgte du 10 mnd permisjon siden du skal begynne nå, eller er det bare jeg som har plusset på ferien fra i fjor? Skal lillegutt være hjemme med faren eller skal han i barnehage? Vår prins skal være hos mormor frem til sommerferien, så skal han i barnehagen til høsten. Faren skal ha fri en dag i uka i 30 uker. Jeg har kost meg masse i permisjonen. Vært mye hjemme, men har også kost meg i barselgruppe og frokostklubb. Han er veldig travel for tiden, reiste seg opp rett etter han hadde blitt 8 mnd, og hadde ikke kontrollen i det hele tatt. Så jeg har måttet følge etter han. Er så pyton når han faller og slår hodet i gulvet. Nå er han 9 mnd og har god kontoll når han står og holder seg. Er spent på når han begynner å gå. Storebroren var like tidlig med å reise seg opp, men gikk ikke før han var 13 mnd. (tidlig nok det) Storebror er veldig stolt, og lillebror vil helst være med de store guttene hele tiden. Koselig å se "kule" 2. klassinger som duller med han når de er på besøk:-) Hvordan er det med storesøster hos dere? Tenker dere på flere barn, eller orker du ikke flere svangerskap? Vi er helt ferdig med IVF forsøk, det er ikke aktuelt. Ble gravid når jeg gikk på metformin denne gangen. Har akkurat begynt på metformin igjen. Vi er særdeles godt fornøyd med to flotte gutter, men hadde vært kjekt med to "tette". Dersom jeg ikke blir gravid innen ett år, er det heller ikke aktuelt. Vi skal heller ikke prøve aktivt, skjer det så skjer det. Hadde jo et pyton svangerskap både psykisk og fysisk, men rart hvor fort en glemmer:-) Lykke til på jobb, det går sikkert bedre enn du tror. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139615539-da-var-permisjonen-over-det-gikk-fort/#findComment-139616624
Fruen77.mamma-igjen.nr3 Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #4 Del Skrevet 11. februar 2009 Nå har pappan perm i 6uker og etter det skal jeg være hjemme frem til august.Barnehage fra 1.august tenker jeg.Farmor skal passe han 1 dag i uka frem til august så jeg får jobbet litt...Driver egen bedrift så jeg har jo hatt litt å styre med ellers også-skal jo følges opp der også og regninger betales og regnskap må føres... Vi valgte 80% lønn og det er vel nesten 1år.... GODT å høre at andre barn faller å slår seg!!!!Tenkte faktisk på å ta på gå hjelm!!!!HAHAHAHA........Stakkar!!!!Det er en forferdelig lyd da de treffer gulvet!Min gutt krabbet og reiste seg fra 7md,og at innen en uke...Det var veldig slitsomt,ja.Nå har har drevet å skal gå siden han var ca 8mnd,løper(henger)etter gå bilen :-)) hihihi....Øvelse gjør mester tenker han! Store søster stor koser seg,faktisk er hun litt mamma hun å....(tror hub selv da)Hun har jo ventet noen år nå på søsken så han er godt motatt-heldigvis! Vet ikke om jeg er klar for noen flere......Men blir jeg gravid er den hjertelig velkommen :-) Tobias er jo hjemmelaget så det er jo lov å håpe på flere mirakler.har 3 embryo i frysern på riksen,men vet ikke helt om jeg tar sjansen... Føler at det året her bare er surra bort,men har hatt masse gode stunder med lillegutt.Har vært mest hjemme OG på jobb med han.Må jo følge med litt under veis. Eneste fordelen med egen bedrift er at jeg kan ta fri med lønn.... Går nok bra når jeg kommer i gang ;-) Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139615539-da-var-permisjonen-over-det-gikk-fort/#findComment-139623259
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå