Hvitkløver2020 Skrevet 10. februar 2009 #2 Skrevet 10. februar 2009 Martine og Mathias Martine og Leander Martine og Kasper Martine og Alexander Martine og Wiliam Martine og Isabel Martine og Miriam Martine og Sofie Martine og Lotte Martine og Madelen
MirandaC Skrevet 10. februar 2009 #3 Skrevet 10. februar 2009 Jeg synes egentlig det meste passer til Martine Helst litt moderne navn, som Hanna, Marita, Celine osv. , ikke navn som Lisa, Ragnhild, og den slags.
prebs Skrevet 10. februar 2009 #4 Skrevet 10. februar 2009 Pernille Johanne Helene Emilie Andrea Kaja Christian Henrik Jonas Andreas Fredrik Nikolai Jakob Mye som passer, ja Martine er fint!
Mammas lykkebarn Skrevet 10. februar 2009 #5 Skrevet 10. februar 2009 Kjenner et søskenpar som heter Martine og Magnus.
Cornelianelia Skrevet 10. februar 2009 #6 Skrevet 10. februar 2009 Selv ville jeg nok styrt unna navn som begynner med Ma- synes ikke det er så fint alltid når søskennavn er så like. Mine forslag: Martine og Ellinor Martine og Lotte Martine og Synne Martine og Sunniva Martine og Henriette Martine og Frida Martine og Tonje Martine og Aurora Martine og Kristoffer Martine og Viktor Martine og Vegard Martine og Håkon Martine og Iver Martine og Albert Martine og Olai Martine og Nikolai Martine og Ulrik Martine og Birk Martine og Trym Martine og Håvard
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå