Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen min er to uker og jeg delammer fordi jeg ikke har nok melk. Vi hadde en hard natt i går, men i natt har jeg klart å forsove meg. Altså, vi sov fra 24.00 til 08.30. Er det veldig dumt?

Hun har lagt på seg 850 gram siden fødsel, så jeg vet jo at hun vokser.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje litt dumt å ikke amme enne om natten siden du har lite melk... Om hun sover, kan jo du stå opp å pumpe deg en gang?

Skrevet

Det er jo flott at du delammer. Jeg ville latt barnet sove så lenge det vil om natten, ikke vekket det og forstyrret god søvn. Det er stress for deg å pumpe om natten, jeg hadde ikke gjort det. Vet alt om hvor viktig det er å få sove når en kan i denne perioden. Tenk på deg selv også. Du har jo alle muligheter til å amme ofte på dagen.

PS! Jeg er ganske sikker på at ammehjelpen ville vært uenig med meg......

Skrevet

Tror uansett ikke at dette blir en vane for henne, hun våkner som regel etter 3-4 timer fordi hun er sulten. Det var unektelig deilig å sove sammenhengende for første gang på et par mnd.

Skrevet

Jeg er helt enig med noje, ta i mot den søvnen du kan og barnet ditt har jo lagt på seg godt siden det ble født. Jeg mener at barnet hadde våknet og sagt i fra dersom det var sulten nok. Bare nyt det så lenge du kan :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...