Gå til innhold

3 uker gammel og sover hele natta?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette uvanlig hos dere andre med flaskebarn? I natt sov han fra han spiste kl 12 i går kveld, til kvart på 8 idag! (Må bare skryte litt av han, da)!!

Det forundrer meg veldig når jeg ser at folk har barn som spiser på natta helt opp i 7-8 mnd alder (og noen enda lengere enn det), er det virkelig så stor forskjell på erstatning og morsmelk? Eller har barna da en lang soveperiode en annen tid på døgnet?

Etter å ha sovet dårlig på nettene i mange måneder i svangerskapet, så er dette virkelig som å våkne opp fra en vond drøm. Mmmmm - deilig!

Ha en fortsatt fortreffelig dag, alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om forskjellen er MME og MM, men heller forskjell mellom barn. Mine to barn er MM barn, og den eldste spiste hele natten til hun var 18 mnd, og da flyttet jeg ut til sofaen i stuen (hadde bare ett soverom da). Jeg var virkelig lei. Babyen begynte å sove hele natten (fra 22-0630) da hun var 3-4 uker gammel. Nå er hun straks 4 mnd og har bestemt at hun MÅ ha matt 3-4 ganger om natta. Javel, så var det slutt for meg å sove hele natten i denne omgangen, men hun skal bli ferdig med spising om natta innen hun er ett år. :-)

Skrevet

Eldste jenten min sov hele natten fra kl 22-8 når hun var 2 mnd og hun fikk kun mm. Lillegutt er 3 mnd og har sovet hele natten fra kl 20-8 fra han var 11 uker gammel og han får og kun mm. Så jeg tror det er som MissKitty skriver at det er barnen som er forskjellige og ikke hva de spiser....

Skrevet

Ser jeg surrer litt her..mener jo som Shari_z skriver selvfølgelig

Skrevet

Jenta vår har sover hele natten siden hun var 3 uker. Nå er hun 10 uker og sover fra 19.30-7.30.Da får hun mat (får bare mme) og sover gjerne til 9.30 etterpå. Hun sover også en lang dupp fra kl 11-12 (2-4 timer) og en litt kortere rundt 5-6. Tror det er veldig forskjellig fra barn til barn, så vi er nok ganske heldig. Vi nyter det, det kan fort snu!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...