danny Skrevet 10. februar 2009 #1 Skrevet 10. februar 2009 Den gaamle sprinkelsenga til vesla klappet sammen i går og vi måtte kjøpe ny. Så nå sitter vi her med ny og fin seng, koselig det, men jeg har et par små spørsmål: Hva bruker dere den heve/senke funksjonen på den ene langsiden til..? Det står at barnet ikke skal bruke sengen lengre når et selv kan klatre ut eller er lengre enn 89 cm.. Er det noen som følger denne regelen? Vo brukte sprinkelsenga til storesøster til hun var 3 år omtrent..
Itsrejk Skrevet 10. februar 2009 #2 Skrevet 10. februar 2009 Vi brukte sprinkelsenga til storebror var tre år. Han var veldig glad i den senga, og sov veldig godt i den. Ikke klatret han ut av den heller. Husker ikke hvor lang han var i treårsalderen, men han har alltid vært blant de lengste på sin alder (var 55 cm da han ble født), så han var i hvert fall over meteren høy. Så nei, vi brydde oss ikke om de tingene der. Heve/senke-funksjonen skulle jeg gjerne hatt nå, når småtten er bare noen uker gammel. Senga vår har dessverre ikke en sånn funksjon. Hvis den hadde hatt det ville jeg ha senket langsida, og hatt den sida stående inntil min seng. Da ville det vært lettere å løfte småtten over i senga mi når han vil ha mat. Det går fint nå også, men det hadde ikke gjort noe om den veggen var litt lavere. Når barnet er større tror jeg ikke den funksjonen er så nyttig.
danny Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. februar 2009 Takk for svar Får se om vi får brukt den heve/senke funksjonen da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå