Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger ei vogn som ikke tar altfor stor plass i bilen, men med liggestilling så den kan fungere som sovevogn om dagen når vi er bortreist (snuppa sover kun ute om dagen). I tillegg så blir vi å trille den en god del på ferie, så den må være god å trille i tillegg. Noen som vet om det finnes en sånn vogn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, hvis kriteriene kun er at den tar liten plass i bilen og at den har full liggestilling så finnes det veldig mange!

Teutonia Mistral har vi - og er veldig fornøyde. Full liggestilling, vendbart styre, liten plass, lett å bære, 4 hjul, og med mulighet for å sette inn soft-/hardbag.

Skrevet

Carena har gode vogner.....små når dei blir lagt sammen,enkle å trille,full liggestilling.....!!

Skrevet

Da ville jeg kjøpt ei carenavogn, billig og helt grei reise- og bilvogn. Vi har ei som ikke kan legges helt ned, men putta en softbag oppi, så den funker til han blir 6 mnd og kan ligge litt i vinkel. Tenkte og på carenavogna som er hakket større (men omtrent like liten dammenlagt). Den kan legges helt ned, har litt bredere liggedel også kan man snu håndtaket over vogna for å regulere om man kjører med barnet mot seg eller fra seg.

Om pris ikke spiller noen rolle er det jo horder av fancyfancy å velge mellom da, men vi ville ha ei lita og billig ei som vogn nr to, i tillegg til ordentlig bag- og sportsvogn.

:)

Skrevet

Har nettopp kjøpt en babytravel trille, og den virker veldig grei! Litt større og mer robust enn Carenavognene, litt større hjul og god demping. TIlnærmet full liggestilling, og tar liten plass i bilen... :-)

Skrevet

vi kjøpte en troller trille, du kan se den på rudo.no. Det er en paraplytrille som blir lang og smal når den legges sammen. vi tenker å bruke den om sommeren og på kjøpesenter og butikker. Er ikke noe å trille ute på snø og vinter, men det er ettersom hva en skal bruke en slik vogn til og hva en prioriterer.

Den kan legges helt ned, iallefall tilnærmet....

Setet er fra deg...

Vi har akkurat kjøpt vår, så har ikke brukt den enda, men den så veldig fin og grei ut synes jeg!

Skrevet

jeg tenker på å kjøpe en lett vogn nr 2 til våren, og jeg tenker å kjøpe gt safari. det er en tre hjuling, og den kan legges tilnærmet helt ned, og er visst veldig god og lett å kjøre på de fleste underlag. og så er den ikke så dyr. men jeg dytter litt jeg, for å se flere svar, siden jeg ikke har bestemt meg helt :)

Skrevet

Jeg lurer på det samme, men jeg har i tillegg kriteriet at det er en sportsvogn vi også kan bruke til daglig, om nødvendig. Vi har en kombivogn fra før (Brio) som er super å trille, men ganske tung. Jeg ser for meg at den blir barnehagevogn, og at vi i størst mulig grad bruker vogn #2 til daglig.

Jeg funderer på Simos reisetrille... Den heter 485 eller noe sånt. Jeg har også kikket på Carenas vogner, bl.a. en som er vendbar og har fire like store hjul, men jeg synes liksom Carenas vogner virket mindre solide enn Simos? Jeg har aldri prøvd, altså, det var bare inntrykket jeg fikk av dem da jeg så på dem i butikken... Hvis man skal ha en ren reisetrille, til kjøpesenter og turer på fly (sydenturer etc) synes jeg Carenas triller virker veldig fine.

Vanskelig dette!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...