CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥ Skrevet 9. februar 2009 #1 Del Skrevet 9. februar 2009 jeg har "bare" to aborter bak meg, en ma og en sa, så har ikke blitt utredet, men var hos hudlege på colusseum klinikken i dag pga noe helt annet, jeg har nemlig klødd en del på hender og føtter. legen studerte hendene og føttene mine nøye og jeg fortalte også om abortene og at jeg er gravid på ny. Han mente at abortene og kløen har en sammenheng, og viste meg også et slags mønster av blodårer (vet ikke en bedre måte å forklare det på)som jeg har på armene. dette i tilegg til abortene kunne visst indikere at jeg har dette syndromet(samme som hughes syndrom??) som kan føre til blodpropper i morkaken og til at jeg mister. han henviste meg videre til med.biokjemisk avdeling for diverse blod prøver og eventuelt til revmatisk avdeling om det viser seg at jeg har dette. jeg spurte om jeg ikke kunne få blod tynnende med en gang siden han mistenkte dette, jeg er jo fremdeles gravid, men nå er jeg iallefall livredd for å miste igjen! var visst ikke så enkelt å gi meg disse medisinene uten diagnosen først, er jo foreløpig bare en mistanke.. så nå går jeg bare rundt å er redd, har lest litt på nettet, og det er jo ikke akkuratt oppløftende. noen som har dette som kan forklare meg litt hvordan det fungerer i praksis i et svangerskap? har jeg ennå en sjanse i dette svangerskapet? så mange spørsmål som svirrer i hodet mitt nå. fatter ikke at legen min ikke har nevnt dette for meg tidligere.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139614290-mistanke-om-antifosfolipid-syndrom-noen-med-erfaringer/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå