Gå til innhold

Jeg har en bekjennelse å komme med...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først bare la meg forklare meg litt:

* Det er vinter

* Det er kaldt

* Det er snø

* Jeg har ikke vintersko

* Kalde, våte føtter i joggesko

Jeg har så lyst på Uggs! :o/ Brune Uggs, faktisk.

Kan noen snakke meg bort eller gi meg argumenter for å kjøpe noen? ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg vet! Men de ser så deilige og varme ut at jeg tenker mest på komforten...:-p

Skrevet

Vet du, jeg har kjøpt noen fantastiske vinterstøvletter fra Puma, som faktisk er litt tøffe også. Og det er det beste kjøpet jeg noensinne har gjort. Jeg er ALDRI kald på beina, og da mener jeg absolutt aldri. Det er ikke engang antydninger til kulde når jeg går med dem, selv om jeg vasser i snø.

I dag leverte jeg Adine i barnehagen barfot oppi skoene hehe, og jeg frøs ikke litt engang, til tross for at det var 10 minusgrader. I tillegg er det GoreTex så de er 100% vanntette!

Skrevet

Løp og kjøp. Jeg er så fornøyd med mine : ) Veldig gode og varme nå i snøen.

Skrevet

Ugg's er FANTASTISK ! Har faktisk ikke brukt noe annet i vinter, holder meg varm og tørr på beina ! :)

Men vist du bestemmer deg for å kjøpe, må du kjøpe ekte..Søstra mi har fake fra Eurosko, blir våt med engang..

Skrevet

jeg har falske fra din sko..funker kjempebra!!

jeg gikk selv første halvdel av vinteren og argumenterte meg brot fra skoene..til slutt mååtte jeg bare kjøpe de...og jeg hadde rett..plutselig var det behagelig å gå ute samt at det var VARMT!!!!

det er verdt det!!

de er fantastiske!!

Skrevet

grusomt. fashion-kill nr.1

spesielt om du ikke veier 50 kg og er 175 cm høy.

dessuten er det fantastisk stygt om du går på innsiden av foten og tråkker utenfor hælen. faktisk tror jeg de fleste som bruker ugg ikke aner at de gjør nettopp det..

Skrevet

men hvem bryr seg om fashion når det er 15 minusgrader ute??!!??

er nesten 175 jeg..så en av to er ikke verst...hehe..

Skrevet

om du ikke bryr deg om fashion når det er minus 15 ute så kunne du jo likesågodt kjøpt deg sorell-støvler som også hadde funket når det var våt snø og slaps, samt at man kan leke i timesvis ute med barna uten å bli våt eller kald i de.

Skrevet

Jeg har faktisk sett på noen kule puma sko også. Kan du sende meg en link, så ser jeg om det er samme skoen?

Skrevet

Stinker, akkurat derfor sier en del av meg NEI, men jeg ivil så gjerne IKKE fryse på beina nå!

Noen tips til gode og varme (pene) vintersko som jeg bare kan tråkke rett nedi?

Jeg gidder verken glidelås eller snøring, hehe. For de vil for det meste bli brukt til og fra daglige gjøremål.

Skrevet

Jeg har noen svarte Gore-Tex vintersko med pigger under som jeg kan "vippe frem" om jeg trenger dem :P

Det er genialt det når det plutselig er is ute!:D

Skrevet

har sko til å lege med ungene i snøen i tiiimesvis :P

jeg trengte derimot sko som var gode å GÅ i...og som ikke det kom snø i ved 10 cm snø som ligger på bakken...

alt til sitt bruk vettu ;-)

pluss at de jeg kjøpte var mye billigere enn sorel-sko.. :P

Skrevet

ja. sorell! hehe.

jeg trasker rundt i mine sorell hver dag til og fra barnehagen og butikken. orker ikke bli våt og kald på bena. stikker bare beina nedi og går ut døra. er snøring på de da, men hvem gidder vel å benytte seg av de når det ikke er nødvending.

joan of arc-versjonen med pels øverst er utrolig søte.

Skrevet

kommer ikke noe snø oppi sorell altså... hehe.

jaja. en gjør jo akkurat som en vil. jeg kom bare med en grunn til hvorfor hi ikke skulle kjøpe de.

Skrevet

ugg`´s hvilken sko er det?

Skrevet

Hihi, det var de jeg så på! Synes de var knallstilige, men dessverre var min størrelse utsolgt. =(

Skrevet

til og med sønnen min har uggs... hehe... det sier vel det meste?

Skrevet

vi har sorel sko også, og skulle han bare hatt ett par hadde det helt klart bare blitt sorelsko. elsker mine sorel!

(jeg har ikke betalt for uggene hans selv, derfor han har de, men han elsker de over alt)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...