Gå til innhold

Spesielt?Trenger hjelp!!!=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syntes dere om navnet:

Lian Amunder

Syntes Amunder klinger så fint, men vi vil ha dobbeltnavn. Noen som har noen gode forslag?

Har ei datter på 3,5 år. Hun har et spesielt navn, så vi vil ha noe som ingen andre har på veslegutt og!=)

Må nødvendigvis ikke ha Amunder. Vi har også tenkt litt på:

Lian Augustin....

Hva syntes dere?

Forslag mottas med takk=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lian likte jeg sånn passe, men de to andre likte jeg ikke i det hele tatt :/

Skrevet

Jeg kan styre min begeistring for hjemmelagde navn. Ellers synes jeg LiaM Augustin er hakket bedre enn det andre søppelet.

Skrevet

Hmm...ser visst ut til at disse ikke er så populære!

Noen som har andre forslag til et litt spesielt guttenavn? Helst ikke norrøne navn for det liker vi ikke så godt...Og vi vil ha dobbeltnavn=)

Skrevet

Både Lian og Amunder var rare navn... Liam Augustin klinger langt bedre!

Skrevet

Hm. Liker også Liam, Lian er nesten litt for sjeldent. Hva med Liam August. Kan bli tungt med mange stavelser. Ideene dine ble vel stort sett slaktet her, men ikke ta det så tungt. Hvis alle liker forslagene hadde de vel ikke vært sjeldne i utgangspunktet.

Skrevet

Høres litt vel hjemme snekra ut....

Skrevet

Det er moro med spesielle navn, men ikke alltid så vellykka når man lager dem selv. Både Lian og Amunder havner i den kategorien, og når du kombinerer dem, blir det litt too much.

August eller Augustin som andrenavn, fungerer mye bedre. Og Liam er et navn de fleste kjenner selv om det er sjeldent i Norge, så det fungerer bedre enn Lian.

Skrevet

Dette ble veldig spesiellt ja. Har aldri hørt om de navnene.

Liam Augustin går til nød.

Skrevet

Liam er finere :) Hva med Maximillian/Maximilliam ? Da kan Lian/Liam være kallenavn? Eller Millian / Milliam ? ;-)

Skrevet

tror jeg ville ha valgt Augustin fremfor Amunder:) Lian Augustin.. bedre flyt i det enn Lian amunder. Good luck!:)

Skrevet

Har skjønt at ikke noen av navnevalgene våre er spesielt populære,så vi har vel tenkt å droppe de navnene...

Er det noen som har andre forslag på et LITT spesielt guttenavn, helst dobbeltnavn=)

Dattera vår har to navn, så vi vil ha det på vesle gutten og! =)

Skrevet

du vet du hva jeg hadde ikke brydd meg døyten om folk her inne ikke likte navnene dere har tenkt på, De har sikkert navn du ikke syns er fine. Det viktigste er hva du og mannen din liker. Og at det ikke er navner som ungen vil syns det er flaut å bli ropt opp som, og det syns jeg overhode ikke dine navn faller under. Fine navn. både Liam og Lian, kjempe fine. syns jeg.

Skrevet

nei jeg så feil, du hadde ikke Liam der oppe. Men Lian, kjempe kult!

Skrevet

Enig med frida, velg det navnet du og mannen din synes er fint, ikke ut i fra navnetopper (noen følger dem og andre skyr dem) eller hva noen her inne på navnedebatten mener.

Når det er sagt; synes Lian Augustin eller Lian August klinger bedre enn Lian Amunder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...