Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter 13 dager på Menopur har det endelig skjedd noe, ingen ting skjedde når jeg gikk på Gonal-f i 3 uker men nå blir det uttak til fredag regnet de med på Riksen.

Etter skuffelsen sist så var jeg redd for å håpe, men alt var bare helt perfekt sa legen. Alle bivirkninger og allt annet som har skjedd, har jeg nå glemt. Da er det bare å håpe at egge fester seg når den tiden kommer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til! Det er noen nervepirrende dager du går i møte!

Klem

Skrevet

så bra Fatu :o) Lykke til!!

Skrevet

Ååhh, så gode nyheter da Fatu!!

Jeg har vært og tatt ut egg i dag. Fikk 6 stk., så da er det bare å håpe at ett av de er gullegget ;o)

Skrevet

Å så fint, søsteren din sendte en sms i dag og fortalt den gode nyheten:-) da håper jeg alt går bra med deg

Skrevet

så bra! jeg fikk også gode nyheter i går, det så ut til å være 4 egg. Så nå blir det spennende. Uttak til fredag.

lykke til videre!

Skrevet

Så flotte nyheter, Fatu. Lykke til med uttaket på fredag, måtte dette gå veien din nå.

Klem

Skrevet

Var på ny UL i dag, blir ikke uttak før på tirsdag, de vil visst ha med seg de små eggene også. Så de må vokse seg store. Så tirsdag kl 945 skal vi møte opp :-)

Skrevet

Lykke til Fatu, håper de får ut mange fine egg:)

Skrevet

Tusen takk, og for å ikke glemme deg. Ruger på to egg, gratulerer, krysser alt som kan krysses:-)

Skrevet

Så flott at det funket med Menopur da:0) Masse lykke til med uttak og innsett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...