Gå til innhold

Det som skulle ha vært tvillinger..

Nathalie'i'magen

Anbefalte innlegg

Jeg var på UL sist uke. Fikk da vite at det ikke var liv i fosterne. Det var/ ville ha vært enegedde tvillinger. Gynekologen trodde de hadde sluttet å leve i uke 5 eller 6, og jeg ville nå har vært i uke 12. Dvs det var lenge siden det skjedde, men kroppen min hadde ikke "reagert" på det. Skulle egentlig til utskraping sist mandag, men på søndagen kom alt ut av seg selv. Har blødd frem til i dag, dvs ca en uke.

Lurer på om det er noen andre som har mistet tvillinger? Hvor lang tid tok det før dere ble gravid igjen, og var det tvillinger neste gang også? Vi vil prøve igjen så fort som mulig, og får bare krysse fingrene for at ting går bedre da..

Fortsetter under...

Dette var jo veldig trist å høre! jeg har selv mistet noen ganger og den ene gangen i ca uke 5 slik som du.

Trøsten er jo at du kan bli gravid og blir det sikkert igjen :-) Snart håper jeg!!! Trenger ikke gå lang tid før man blir det igjen :-I

Tror ikke du har mer sjanse enn ellers til å få tvillinger, men er noe usikker på dette.

Håper du ikke tar det altfor tungt og klarer å se framover.

Klem

Jeg leste i en bok her i går at "vanlige" gravide har ca 5% sjanse for tvillinger (jeg tror dette gjalt toeggede). Hvis du har tvilinger fra før, øker denne prosenten til 10%.

Jeg vet ikke om du går inn i denne kategorien hvis de var enegeede, men det er vel lov å håpe på litt økte sjanser. :)

Leste det i boken Tvillinger fra 0-10 år

Ønsker dere lykke til med prøvingen.. Noen blir gravide med en gang andre må vente litt, du vet iallefall nå at du kan bli gravid!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...