Gå til innhold

Tvillinger..

Nathalie'i'magen

Anbefalte innlegg

Jeg var på UL sist uke. Fikk da vite at det ikke var liv i fosterne. Det var/ ville ha vært enegedde tvillinger. Gynekologen trodde de hadde sluttet å leve i uke 5 eller 6, og jeg ville nå har vært i uke 12. Dvs det var lenge siden det skjedde, men kroppen min hadde ikke "reagert" på det. Skulle egentlig til utskraping sist mandag, men på søndagen kom alt ut av seg selv. Har blødd frem til i dag, dvs ca en uke.

Lurer på om det er noen andre som har mistet tvillinger? Hvor lang tid tok det før dere ble gravid igjen, og var det tvillinger neste gang også? Vi vil prøve igjen så fort som mulig, og får bare krysse fingrene for at ting går bedre da..

Fortsetter under...

Veldig trist å miste 2 samtidig... Det er forskjell fra kvinne til kvinne hvor fort de blir gravide etter SA. Noen blir gravide ganske raskt etterpå, noen bruker litt lengre tid. Jeg ville ikke regnet med at det blir tvillinger neste gang, det er jo helt tilfeldig at det skjer, særlig en-eggede tvillinger. Det blir mest sannsynlig 1 barn på deg neste gang. Håper du tar deg den tiden du trenger til å komme gjennom dette, og håper du blir gravid snart igjen. Stor klem til deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...