lin75 Skrevet 9. februar 2009 #1 Skrevet 9. februar 2009 hei vi har en flott gutt på 5 år. har nå provd i 3,5 år på å få et søsken til han- i 1,5 år av disse har vi blitt sjekket,og fått beskjed at det ikke er no feil på oss. vi har et innsiminerings forsøk og et prøverør forsøk bak oss. På disse to har det skjedd befruktning men eggen har delt seg feil. Fikk beskjed om at det ikke var noe vits i å bruke de 2 andre forsøkene der det ville skje det samme igjen. Er det noen som har fått samme beskjed. Vi har vært i porsgrunn. Har litt vanskelig for å akseptere at sånn er det bare og ikke vits i prøve mer. takker for alle svar og innspill
Søskenhåp adopterer Skrevet 10. februar 2009 #2 Skrevet 10. februar 2009 Synes det er veldig rart de bare "gir dere opp" etter ett IVF. Spesiellt siden dere har et barn fra før. Vurdert å kontakte Riksen? Det er jo mulig du kan bruke de siste forsøka dine i det offentlige der? Er jo fritt sykehusvalg og kanskje de har en annen mening. De er jo størst på IVF i Norge.
knappis Skrevet 11. februar 2009 #3 Skrevet 11. februar 2009 Hei! Kjenner meg veldig igjen. Vi har en skjønn jente på 4 år som ble til på naturlig vis. Har prøvd å 2,5 år på å få søsken til henne. Hatt 1 IVF og 2 fryseforsøk. Alt har vært så "optimalt" alle gangene i forhold til god kvalitet på egg osv. Likevel går det ikke.... Og ingen kan gi noen forklaring på hvorfor. Jeg tror kanskje det kan ha med tykkelsen på slimhinnen å gjøre,- den var 8 mm på 1 fryseforsøk og 9 mm på 2 forsøk. Tror ikke jeg hadde godtatt at det ikke var vits i å prøve videre. Til slutt er jeg sikker på det vil lykkes! Vi må ikke slutte å håpe, selv om det av og til ser svart ut...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå