Lillegull og meg Skrevet 9. februar 2009 #1 Skrevet 9. februar 2009 De reklamerer med fine lekebøker tilpasset barna, men er de virkelig så bra?
Hierofanten Skrevet 9. februar 2009 #2 Skrevet 9. februar 2009 Min erfaring er at har du vært medlem der engang, blir du aldri kvitt dem!! Var medlem der en liten periode med første barnet mitt. Er mange år siden. Likevel har de med jevne mellomrom ringt siden. Særlig nå etter at jeg fikk nr 2. Har avvist de flere ganger men de ringer på nytt. Selv om jeg pent opplyste dem sist gang at jeg har reservert meg mot tlf salg! Kjenner jeg blir så irritert på slikt at jeg holder på å sprekke når de ikke tar et nei for et nei. Jeg klarer fint å oppsøke de selv skulle jeg få behov får de samme jævla bøkene en gang til! De sender reklame i posten også enda, og jeg så at det var samme type bøker enda som for ørten år siden. Bøkene er nok greie de. Men jeg liker ikke hele klubben pga den aggressive markedsføringen deres.
Vinden blåser Skrevet 9. februar 2009 #3 Skrevet 9. februar 2009 de ringer alle uansett.. jeg mistenker at de får telefonnr fra dinbaby.com eller liknende sider.. selv har jeg hemmelig nr,men de klarer alikavel å ringe meg...
mamsen=) Skrevet 9. februar 2009 #4 Skrevet 9. februar 2009 jeg synes bøkene er helt greie, men kanskje ikke helt tilpasset alderen.... nå er jenta mi 9 mnd og har utbytte av noen av de nå, men mange vil hun ikke ha behov for før hun er mye eldre. Men er fornøyd altså, bøker trengs jo senere også. men synes de kommer litt vel ofte jeg da.. også er noen av pakkene ganske dyre i forhold til hva man får.
Lillegull og meg Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. februar 2009 Å, de skal nok få høre d hvis de skulle ringe for ofte! Men er d ikke sånn at man kan avbestille de pakkene man ikke vil ha?
Marsipan❤grisen Skrevet 9. februar 2009 #6 Skrevet 9. februar 2009 Jo, man kan avbestille de pakkene man ikke vil ha. Vi er medlem. Jenta mi er snart 9 mnd, er ikke så veldig mange bøker som passer for henne enda. Hun vil bare spise på bøkene, og det er ikke så ok med vanlige bøker i "papp". Men vi fikk en badebok som var helt super, hun elsker den boken (bare å leke med den) Og vi har fått en tøybok som er fin for henne nå. Jeg hadde ønsket det var litt mer "baby" bøker, men allikevel så er det fine bøker vi kan finne fram og lese når hun blir litt eldre. Vi fikk en bok med musikk ( forskjellige toner) også. Den boken elsker hun, men den er av "papp", så den er nesten smuldret opp, siden hun driver å tar den i munnen hele tiden.
trebarnsmamma84 Skrevet 9. februar 2009 #7 Skrevet 9. februar 2009 eg og var medlem med første barn...meldte meg ut etter ei stund...og dei ringer og ringer....e so dritt lei...frekke e dei og... og det var svært få av bøkene snuppa hadde utbytte av når ho fekk dei...bøkene låg langt framfor utviklinga hennar....
...♥... Skrevet 9. februar 2009 #8 Skrevet 9. februar 2009 Jeg har akkurat meldt inn jenta vår i Go'boken, og satser på at det er noen bra bøker iallefall;) Og skulle vi bli plaget med at de ringer hele tiden, skal jeg nok klare å si fra!
Lillegull og meg Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #9 Skrevet 9. februar 2009 jenta mi er 5,5 mnd. Hun er kanskje for liten enda da?
...♥... Skrevet 9. februar 2009 #10 Skrevet 9. februar 2009 Neida! De har jo ulike kategorier, så det går nok greit! Jenta her er 4,5 mnd, og jeg har akkurat meldt inn henne:)
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 9. februar 2009 #11 Skrevet 9. februar 2009 Vi er medlem der,& er godt fornøyd vi
Actaea Skrevet 9. februar 2009 #12 Skrevet 9. februar 2009 Junior på 6 mnd. er medlem, og han har fått mange fine bøker. Han elsker et par tøybøker som knitrer! Kan ligge og fikle med de en evighet! Flere av bøkene vil jeg si er for "skjøre" for han. River de jo bare i stykker! Har sånne flapper som man kan åpne. Passer bedre når han blir eldre. Dessuten tygger han på alt, og da går de i oppløsning. Satt med en bok forleden dag, den hadde ikke vært brukt før, og etter bare en time var den blitt lurvete og stygg.
Helann og lillebror Skrevet 9. februar 2009 #13 Skrevet 9. februar 2009 Jenta mi er 11 mndr og vi er fornøyde. De har mange forskjellige ting - tøybøker, badebøker, bøker med dyrelyder og musikk, ting som spretter opp, ta-og-føle-på-bøker, lukebøker. Jenta mi elsker å lese! Innimellom kommer det flere bokpakker på rad som ligner hverandre, men da har vi bare avbestilt. Det eneste negative jeg kan komme på, er at noen av lukebøkene har hatt for skjøre luker, slik at de lett ødelegges.
Marsipan❤grisen Skrevet 9. februar 2009 #14 Skrevet 9. februar 2009 Hehe, akkurat sånn det er her også "Actaea" En liten stund med boken alene og den var blitt smuldret opp av spytt :-) Tøyboka som knitrer er fin ja. Skulle vært flere bøker laget av tøy og plastikk.
79fia Skrevet 9. februar 2009 #15 Skrevet 9. februar 2009 IKKE MELD DEG INN... Plagsomme folk. Ungene har kanskje glede av det de første få mnd. Men ikke verdt penga.
Cessa med Christopher&Mia Skrevet 10. februar 2009 #16 Skrevet 10. februar 2009 Jeg kan absolutt anbefale go boken. Jeg har aldri hatt noen problemer med uhøfflige folk som ringer og maser og jeg var medlem der med sønnen min fra han var 0-6 år. Synes bøkene er fine og fint tilpasset alderen til barnet. Det er nå min mening:) Kommer til å melde inn snuppa mi snart også
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 10. februar 2009 #17 Skrevet 10. februar 2009 Har bare positive erfaringer her! Stort sett fine bøker, leser alle til snuppa jeg hvertfall. Noen er fine fra de er små babyer og noen er nok beregnet på litt gamlere unger ser det ut som, men ikke noe problem å begynne å lese de med en gang! Nå blar hun i bøkene selv (10 mnd) og synes det er skikkelig interessant!
AO3 Skrevet 10. februar 2009 #18 Skrevet 10. februar 2009 Jeg syntes det var elendig. Etter å ha fått velkomstpakken meldte jeg ham ut, og meldte ham inn i Bokklubbens barn i stedet. Der har de *ordentlige* bøker!
AO3 Skrevet 10. februar 2009 #19 Skrevet 10. februar 2009 Jeg kan jo legge til at sønnen min er bare fire mnd gammel, men likevel elsker han at jeg leser "ordentlige" bøker til ham. Det er utrolig artig! Han leker med lekene sine, og så leser vi til ham fra bøkene. Jeg tror nok vi kjøper en badebok og et par harde papp-bøker etterhvert, også, men de kan jeg kjøpe separat, uten å få masse annet tull fra en bokklubb i tillegg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå