Gå til innhold

Emmaljunga cangaroo vs Easywalker sky?!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har selv en oth, men har lest mange brukererfaringer om denne typen trehjulinger + sjekket ut en hel del av dem selv.

Emmaljunga cangaroo skal være den av disse vognene med best fjæring, har lest flere steder hvor personer som har hatt både oth, tfk, ew og cangaroo sier at cangarooen har den beste fjæringen. I tillegg har cangaroo en lunere kalesje + man kjøpe med fottrekk. Setet er også utrolig mykt og godt. Sittestillingen skal også være forholdsvis rett på denne vogna.

Jeg prøvetrillet ew før jeg kjøpte vogn nå sist, og synes trillekomforten på ew og oth var veldig lik. Så tror at om du synes oth var for stiv og skranglete på ulendt terreng så vil du synes det samme om ew (men har jo ikke prøvd begge på ulendt terreng da).

Nå er jeg knallfornøyd med min oth da, men skal ærlig innrømme at om ikke gutten min begynne å bli så stor nå at vi ikke triller så mye lenger så hadde jeg byttet til en cangaroo, da mest pga av fjæringen og at den er lunere.

Takk for svar;o)

Sånn bortsett fra at oth var stiv og skranglete syns jeg den var veldig god.. Liker ikke utseende og farger så godt på cangaroo og de plasthjulene..

Mener jeg har lest at EW har mye bedre fjæring enn f.eks oth og tfk..Stemmer ikke d?

Den nye 2009mod EW har ny kallesje som er lunere enn 2008mod..men blir veldig lik oth, men d er d designet jeg liker best da på disse..:o) Har verken trillet EW el Cangaroo.

D skulle vært en "terrengbane" i butikkene så man fikk prøvd annet underlag enn helt flatt for da er jo de fleste bra;oD hehe

Kom gjerne me fler synspunkter ut fra dette;o)

Hilsen HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...