Gå til innhold

hva jobber dere med jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei..for morro skyld hadde det vært gøy å høre hva dere jobber med og hva dere tjener i mnd:)

selv jobber jeg på skolen og tjener ca 18000 imnd:)

Skrevet

Hei. Jeg jobber som sykepleier ved et sykehjem i 100%:)

Skrevet

jeg jobber som universitetslektor, (samme lønnstrinn som lektorer i skolen)

Skrevet

på jobbe som hjelpepleier på sykehjem, 40%;)

Skrevet

jeg jobber som mamma, får betalt i mange klemmer og masse kjærlighet

Skrevet

Jobber som flyvertinne i Widerøe, Men har vært i permisjon siden november (Luftfartsmyndighetenes regler når det gjelder svangerskap)

Skrevet

Jeg går på skole 1 hel dag og 2 halve, også jobber jeg på bensinstasjon 4 dager i uken =) 8 timers dager, alene, stående på flisegulv =) KJEMPE! :P

Så får jeg ca 6.000 fra lånekassen og ca 10.000 fra jobben =)

Skrevet

Sykepleier på sykehjem.. 100% stilling, men nå sykemeldt 80% pga bekkenløsning..

Skrevet

Jobber som saksbehandler, og får utbetalt ca. 20 000 i måneden.

Skrevet

Hei, er ingeniør og jobber 100% stilling. (ikke så fysisk tungt, men merker at jeg begynner å bli sliten nå)

Skrevet

Jobber som lærer i barneskolen 90%. Trappet ned til 60 % nå...har ca. 18 000 i mnd...

Skrevet

Jeg jobber som konsulent innenfor markedsføring og utbetalt tjener jeg ca 27000 i mnd.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg jobber som jordmor på føden:-)

Anonym

Skrevet

Hjelpepleier tjener somregel 22-24 000 utbetalt i mnd.

Skrevet

Saksbehandler i barnevernet (deltid), og selvstendig næringsdrivende.

Ca 30000 pr mnd.

Skrevet

Sykepleier på sykehus og i hjemmesykepleie...

Skrevet

sykepleier, sliter med bekkenløsning og jobber nå 70%. Trapper vel ned litt til etterhvert. Puster som en hvalross...:-) og sover dårlig... men det e selvvalgt og vi gleder oss:-)

Skrevet

Byggingeniør og har utbetalt 20 000,- i mnd. er i 100% stilling men er sykemeldt 20% da jeg får vondt i ryggen av å sitte på kontor hele dagen.

Skrevet

Jeg jobber som avd leder i butikk. Hardt flisgulv og tunge løft er ikke det beste for rygg og bekken.. Ble 100% sykemeldt nå. Har ca 25 000.- i mnd.

Skrevet

jobber som sykepleier i 100% stilling på sykehjem.

Skrevet

Jobber som miljøterapeut (vernepleier) i 100 % stilling. Sykemeldt 80 % og sitter nå og skriver Individuell plan.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...