Gå til innhold

Hva synes vi om Easykid posen igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nok et lame (les English) innlegg fra meg...Jeg har holdt av Easykid posen fordi den er på tilbud på Babyshop. Liker vi denne posen? Jeg hadde en aldri så liten meningsmåling om dette her for litt siden, men siden vi liker å spørre om de samme gamle tingene gjentatte ganger i stedet for å bruke søk funksjonen, så ja, da spør jeg heller igjen.

Likar me den posen? Korsleis, (kvisleis?) er den i forhold til påkledning?

OG, bruker dere det overtrekket som kom med vognen over denne posen eller er den fritt ute i luften for å si det slik? Kanskje et pledd over? Jeg regner med å ha knukket, knekt (?) påkledningskoden når sumaren kjem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempefornøyd! jeg bruker den både med og uten trekket som følger med vogn. har ikke pledd over, og vesla er alltid god å varm når jeg tar henne opp. Har på henne ullundertøy og en fleece dress på de kaldeste dagen, pluss lue og votter så klart. Jeg er i allefall stor fornøyd!!

Skrevet

kjøp deg en odenwalder, og legg ungen oppi i undertøyet (body, strømpebukse og ei lue), så er problemet løst.

Bare unngå å sikte en flammekaster mot den! Da tar den nemlig fyr...på relativt kort tid.

Skrevet

Anbefaler deg å kjøpe den nye fra voksi jeg. Den er helt super og ble best i test når foreldre og barn og tv2 hjelper deg testet poser.

Skrevet

jeg er veldig fornøyd med Easykid posen, god og varm:) bruker ullundertøy og ett lag utenpå m ull ell fleece. Har ikke vogntrekk over, sjøl i 10 minus så er den mer enn bra nok:) Har også den odenwälder lammy som jeg også er fornøy med (har aldri tatt fyr;)), men syns nok Easykid'n er varmest.

Skrevet

Strålende å høre at dere er fornøyde med temperaturen i Easykid. Siden jeg er relativt gjerrig av meg så blir det nok Easykid til tross for andre sikkert også gode anbefalinger. Er´e salg, så er´e salg.

Jeg ser frem til at det endelig kan bli slutt på at mamma stikker en lang og klam hånd inn i vognen for å kjenne om poden er for kald. Ikke rart stakkars prompen våkner hele tiden.

Skrevet

Spar penger og kjøp Easykid! Er veldig fornøyd og liker at den er liten nå, men kan ta på den ekstra delen når ungen blir større. Varm og god.

Skrevet

Enig med Ella, Odenwalder er helt kanon, den som heter Babynest.

Body, longs og lue, votter på kalde dager, for hun fjaser rundt med hendene. Brukt i storm og uvær og kulde både her i sør og i Nord-Norge.

Også ofte på salg på Barnas Hus.

Skrevet

hva koster denne posen nå på salg?

vi kjøpte den til full pris, 2000... eller rettere sagt, 1999,-.....

Skrevet

Jeg anbefaler voksi urban posen og er kjempefornøyd. Den fungerer supert, kan brukes lenge og min gutt sover som en liten engel i posen sin. i tillegg er den laget av ull i underdelen, som isolerer veldig bra og dun i overdelen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...