Raggis Skrevet 9. februar 2009 #1 Skrevet 9. februar 2009 Vi vet jo enda ikke om vi får gutt eller jente. Jeg har litt problemer med de poppis navna nu for tiden, som Elias, Tobias, Mathias, Lucas. De er fine navn, men ser for meg 7 andre i barnehagen som heter det samme.. det same her vi tenkt med jente navn. klarer ikke helt falle for de. Av jente navn liker vi Ingrid Matilde Tonje Ingeborg Elise men vi trenger en større liste med guttenavn, og fantasien min har stoppet helt opp. Jeg og sambo liker Håkon kjempe godt, og har nesten bestemt oss for det, men vi vil ikke navngi babyen før vi har sett den da.. Så har noen andre noen forslag om guttenavn av den litt "klassiske" og "kjedelige":p kattegorien som noen vil kalle det:)
Gjest Skrevet 9. februar 2009 #2 Skrevet 9. februar 2009 Fredrik Filip Sverre Magnus Halvor Emrik Jonas Mikkel Hans Per Ole Ludvik Nikolai Ingrid Helene eller Ingrid Amalie synes jeg er nydelige :-)
Gjest Skrevet 9. februar 2009 #3 Skrevet 9. februar 2009 Sigurd Trygve Magne Magnar Svein Halvor Håvard Åsmund Iver Vegar Vidar Knut Johan
Vannmann35 Skrevet 9. februar 2009 #6 Skrevet 9. februar 2009 Både Ingrid, Elise og Matilde er jo poppisnavn, som du sier du egentlig ikke liker så godt - så ville styrt unna de. Tonje er mindre pent, men Ingeborg er koselig (men det er mye brukt det også). Håkon er fint :-) Andre: Gustav Jørgen Anton Herman Johan Kristian Martin
*Minnie Mus* Skrevet 9. februar 2009 #7 Skrevet 9. februar 2009 sondre synes jeg er kjempefint sivert eirik magnus martin christian
År og dag Skrevet 9. februar 2009 #8 Skrevet 9. februar 2009 Vemund Vebjørn Vegard Harald Olav Sigurd Jørgen Kristian Magnus Sondre Trygve Håkon er jo kjempefint Håvard Erlend Eirik Snorre Sivert He, he, velger å kalle navnene klassiske, og ikke kjedelige!!!! Av jentenavnene liker jeg Ingeborg best, med Ingrid og Elise på delt andreplass. Deretter Matilde. Tonje er ok det også, hva med Tone? Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå