Gå til innhold

Herbalifegjengen, korleis går det??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har gått på herbalife i litt over en uke, gått ned 2 kg:) er kjempefornøyd, masse overskudd og ingen søthunger samtidig som jeg er mett og fornøyd:) tar 1-2 shake om dagen (frokost+ lunsj), i tilegg tar jeg vitaminer og fiber! drikker MASSE vann:) Kan ikke huske sist jeg har følt meg sååå opplagt og i god form:)

Kjempefornøyd med Herbalife sålangt, er første gang jeg bruker dette.

Heisan!:) Jeg lurer på en ting...skal man virkelig bare spise to shaker og ett annet vanlig måltid for dagen??? Dette blir utroolig lite for meg iallefall... Jeg har brukt de shakene nå i 3dager. Tar en til frokost og en til kvelds...bør jeg heller ta til lunch istedenfor til kvelds?... Jeg er jo tidlig oppe, så frokosten blir rundt kl8. Jeg klarer jo ikke da å gå helt til middag kl 16.30 før jeg spiser noe mer. Så jeg spiser lunch mellom der,sånn i 12-1tiden. Så middag 16.30,og shake igjen i 20-21tiden...blir dette helt feil,eller?... Burde jeg heller ta kvelds-shaken til lunch,og droppe kveldsen da,eller?... Tenker at det blir jo utrolig lite å kun spise ett skikkelig måltid for dagen.. Synest det er greit med den shaken på kvelden,for blir ikke så søt-sugen da..;)

du MÅ spise mer enn et vanlig måltid viss du kun har to shake( man kan faktisk ha opptil 4-5 til dagen), men spist sunt,lite og ofte, ikke brød me ost å syltetøy liksom, jeg lager salater som jeg har stående i kjøleskapet med kylling feks. har min første shake i 7-8 tiden så har jeg neste etter 3-4 timer, men tar gjerne et eple i mellomtiden. Viss jeg ikke har en ny shake til lunsj, er ikke alltid dette passer seg slik, spiser jeg en god salat, deretter middag og en ny shake til kvelds. jeg tar i tillegg fibertabl,vitaminer, dikker noen kopper urtete og 2 liter vann til dagen:)

Har gjort dette i 2 uker nå, men synlige resultater. føler meg så opplagt og masse energi, noe som trengs med 3 små barn å tidsklemma:)

før var jeg avhengig av søtsaker, særlig sjokolade, men har faktisk ikke hatt lyst på noe av dette, selv om jeg har hatt det lett tilgjengelig:) tror dette kommer av at jeg får i meg så mye næringsstoffer i vitaminer og fiber og selvfølgelig shaken, kroppen er fornøyd.

jeg trener ikke, men er aktiv ellers.

Er blitt distributør,synest dette var utrolig spennende og har en utrolig virkning på kroppen min, så bare spør om dere lurer på noe:)

Annonse

Ja greitt når du skriver det slik,for det er eindel av distributørene som meiner at middagen er siste måltid,men det blir i minste laget meiner eg. Men eg veit at eine eg snakka med,sa ein kunne ha fleire shaker om dagen. Eg begynner alltid dagen med ein shake,så det er god start på dagen.

ja, kjempebra å starte dagen med shake:) husk viss man spiser ofte å lite holder man forbrenningen oppe. det er mye bedre å ta små sunne måltid innimellom enn å gå sulten,viss man går sulten resulterer det i at man gir opp å slutter.. men... igjen..drikk masse vann:)

Kjekt å ha kontakt her inne og høre hvordan det går med dere:) herbalife er det beste som har skjedd meg og anbefaler det på det sterkeste. om det koster endel penger er det verdt det når jeg kjenner hvor godt det virker på kroppen min og i tillegg får synlige resultater!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...