Mamma mjaua Skrevet 9. februar 2009 #1 Skrevet 9. februar 2009 Jeg brukte libero str 3, kjøpte det på kiwi, MEN kiwibutikken nærme meg hadde bare 4 pakker libero str 3 og den var derfor ALLTID utsolgt. Så derfor var det det samma hvor jeg kjøpte bleier. Derfor begynte jeg å kjøpe bleier på rema 1000 og der selger de en ekse med 88 blieier til 70 kr, under 1 kr pr bleie, bra deal! Det er pampers str 4. Helt utrolig bra pris, så glad jeg fant ut dette. Disse bleiene lekker ikke heller, og holder på alt. Megafornøyd. Vet dere om noen billige bleier? Tips taes imot med tusen takk:) Han er 6 mnd og ca 7kg
Gjest mphs Skrevet 9. februar 2009 #2 Skrevet 9. februar 2009 Rema har også Landlord-bleier. 56 bleier til 32 kr.
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 9. februar 2009 #3 Skrevet 9. februar 2009 Søk på bleie tester på kvasir. jeg gjorde det for en stund siden og da kom kiwi best ut. da var vel årsforbruket på 2600 kr el noe, med 4 bleier om dagen. andre steder kom summen oppi 5-6000kr... veldig forskjell, pleier å kjøpe den store pakka fra pampers str 4, med 132 bleier i til 89kr når den er på tilbud på obs, ellers er det ymse.
snaijka Skrevet 9. februar 2009 #4 Skrevet 9. februar 2009 KIWI har First Price bleier som er like bra som pampers..kanskje et hakk hardere, men så lite at det er ubetydelig... vi bruker dem og er fornøyde! trur det var 45kr for en sånn dobbelpakke!!
Cocco*med 2 små spirer* Skrevet 9. februar 2009 #5 Skrevet 9. februar 2009 Vi har også begynt å bruke First price bleiene, på Ultra og Meny har jeg også funnet dem, og betaler da ca. 35 kr. for 50 stk. Er godt fornøyd med disse bleiene, og prinsen klager ikke han heller. Kan bruke dem en hel natt, og det er ingen lekasje )
trollmor & trollungene Skrevet 9. februar 2009 #6 Skrevet 9. februar 2009 På OBS får du 132 pampers bleier (nr 4) til kr 89 hvis du er medlem, ikke-medlem kr 99. (Medlem er = 10 kr avslag på alle bleier)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå