Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg synes også Adriana er penest <3 Nydelig navn! Enig med papua1 at mange her inne ikke liker navnet. . hehe :P Ariana er også pent, men minner meg litt for mye om Ari Behn, noe ikke Adriana gjør! :) Datteren til John Arne Riise heter jo Ariana, da ;)

hei Lindegull ;-) Jeg svarte deg ang navnets betydning på det forrige innlegget mitt, men skriver det her igjen ;P

Adriana

Betydning: Fra (den italienske byen) Hadria/Adria

Forklaring: Jentenavnet er en feminin form av Adrian, som er utledet av Hadrian, som kommer fra det romerske tilnavnet Hadrianus, som på latinsk betyr "fra Hadria", som er en by i Italia (som nå heter Adria) som gav navnet til Adriaterhavet.

Samme betydning: Adrian

synes adriana er finest. akkurat som det mangler noe når jeg skal si ariana. samme med guttenavnet stål. jeg blir nesten irritert når jeg hører noen som heter det. ståle!!! hehe men jeg er enig i hva mange andre også mener.. det er et sånt navn som minner meg litt om ei jålete utenlandsk-wannabe jente hehe

Annonse

Jeg liker best Adriana <3 Ariana er også pent, men minner meg form ye om Ari Behn. :P hehe.. Synes ikke akkurat d blir guttete pga Adrian, da hadde jeg Ariana også blitt det pga Ari.. (?)

Tror disse navnene kommer til å bli mer populære om 10-15 år, da jeg tror dagens tenåringer kommer til å bruke disse ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...