Gå til innhold

ER DETTE NORMALT???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så utrolig irritert på mannen min...neten alt han gjør irriterer meg for tiden..tror kanskje jeg har fått nok...føler han går og hogger på meg hele tiden..alt jeg gjør er galt..jeg tar meg av datteren vår 99% alt han gjør er å stå opp me henne hver søndag..så klarer han å kalle meg lat...selv om jeg tar ALT husarbeid...han har vaskt bilen idag..HURRA..da har jo han gjort nok for et år....eneste han gjør er å sitte forran datamaskinen og sove..når han ikke er på jobb da...Tror kanskje han har psykiske problemer jeg..hva skal jeg gjøre? Har prøvd å snakke med han MANGEN ganger..men han blir bare sint og skylder alt på meg:-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Amm datteren din,gi henne til mannen din å gå på rommet i 2 timer å legg deg...

Gi klar beskjed om at du skal ha deg en pause...

Skrevet

Her har jeg gitt klar beskjed om at pc er kun ok når grynet sover - dersom det ikke er noe annet viktig som skulle vært gjort. Har en som er littegrann for glad i å gro mose i sofakroken sin, og det irriterer meg grenseløst. Han er vanligvis veldig grei da, så det hjelper å bare se litt strengt på og si noe om at det hadde vært ålreit om han kunne prioritere datteren sin litt over det å sitte og glo i skjermen. Da spretter han som regel opp :) (og hadde han ikke gjort det hadde jeg solgt maskina hans på qxl. Med innhold!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...