Gå til innhold

Myomer i livmor....helt umulig da?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg lurte på om det er noen her som har erfaring med myomer i livmor? Jeg har ca. 4-5 stk som ble oppdaget etter fjerning av spiral for ca. et år siden. (Den ene er 10cm og sitter i livmorveggen) For 1/2 siden ble jeg lagt inn akutt med sterke blødninger og smerter som minnet om rier (de mistenkte det for å være en spontanabort)....og enda har jeg ikke fått klar beskjed om noe som helst.

Nå har jeg etter utredning fått beskjed om at jeg mest sannsynlig ikke kan få fler barn (har en sønn på 7 og føler meg egentlig uforskammet utakknemlig over at jeg går rundt og er lei meg fordi jeg ikke kan få et barn til, men jeg ønsker meg det så inderlig at det gjør vondt bare jeg ser gravide mager).

Spesialisten er så vag, vil liksom ikke si hverken det ene eller det andre. Når vi var der sa han "Det ser ikke ut til at du kan klare et helt svangerskap"....jeg ble så paff at jeg ikke helt skjønte hva han mente og svarte "Hva er mulighetene våre da?". Han så rart på meg og svarte "Nei, man kan jo adoptere eller dra til utlandet og se etter surrogatmor".....Mulig han ikke skjønte helt spm. mitt eller at jeg misforstod sånn i utg.punktet, men der og da føltes det litt ufølsomt...

Jeg er tydeligvis for ung til de helt store inngrepene (fjerne livmor?).

Noen fler som sliter med samme problematikk her? Jeg blir veldig takknemlig for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...