L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 9. februar 2009 #1 Skrevet 9. februar 2009 Har en liten knert på 16 mnd og jeg bare lurer på om vi må kutte luren hans på dagen... slik så gårdagen ut: sto opp 0630 sov fra 12-13 (vi vekte han da, vanligvis vil han sove 2-3 timer) Sovna kl 2145. Har prøvd et par dager uten lur og da har han slokna 1830 og sovet til 0715... Nå våkner han en del om natta og sånn som han gjorde før... Men så har han noen dager hvor han da har vært mer sliten og sovet... Hva tror dere??? syns det er tili, hører jo omd e som fortsatt sover når de er 2,5 år...
tittentei... Skrevet 9. februar 2009 #2 Skrevet 9. februar 2009 det må du mest bare se.Den første gutten min sluttet med lurer før han var 1 år.Den andre gutten min sover enda mye.Han er 17mnd.Han har ca 2 lurer etter han har stått opp på morgenen.Bare han ikke sover etter 17.00.Da får han ikke sove når han skal legge seg får kvelden.Han liker og sove mye.Men hadde gutten min begynt og ikke ville sove på kveldene,så hadde jeg kuttet ned på sovingen.Våkne han eller noe på dagen så han ikke sover lenge.Men det er perioder gutten min hadde problemer med og legge seg til osv pga tenner på vei og vondt i ørene.Gutten min sover bra,men kommer perioder han sover dårlig og våknet på natten.Men da har noe plaget han.Noen sover mer og noen mindre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå