elle-vill Skrevet 9. februar 2009 #1 Del Skrevet 9. februar 2009 Lille vennen fikk smake noen skjeer med potet og gulrotmos blandet ut med mme på lørdag, og sleit noe helt sinnsykt med magen senere på dagen, igår og delvis idag også. Presser masse og gråter, tydeligvis veldig frustrert. På lørdag kveld etter ca. 20 minutters intens pressing kom en liten rund klump ut, hard som bare det og med litt blod på. Det var ikke noe blod i endetarmsåpningen, så han må vel ha presset så hardt at han begynte å blø. Stakkar liten! Begynt å bli bedre nå, peisa på med sviskemos og malt. Fortsatt noe hardt, men også noe mykere. Jeg bare lurer på om jeg gjorde noe galt, eller om dette har skjedd andre. Bør jeg kutte det ut? Jeg kokte altså en potet og litt gulrot, skrelte det selvfølgelig. Purerte det med stavmikser, spedde med mme og presset det til slutt gjennom en melsikt. Var helt glatt og tynn i konsistensen. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139610129-hard-i-magen-etter-potetgulrotmos/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå