Gå til innhold

Noen som trener eller kunne tenkt seg å begynne å trene på sats?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja har vært på det. det e vanli aerobic, bare at mange tar ammepausa, spring å hente baby på avveie, trene med baby under armen osv:) kjempegøy, men har vært for sliten til å dra siste to fredaga. satse på å komme mæ denne uka:)

Heisann!

Jeg har en 3 uker gammel baby og har nettopp gjenopptatt treningen på sats på Langnes. Jeg er der og trener minst annenhver dag, noen ganger hver dag, rett og slett fordi jeg liker det og synes det er godt å komme seg ut :) Trener spinning, styrke med egen vekt og melder meg også på mage/rygg timene (men der trener jeg kun skrå, og ikke rett, bukmuskulatur). Blir nok å endre programmet litt etterhvert som jeg kommer over barselstiden. Har fra før av masse erfaring med baby sats, og skal etterhvert trene det også, men antagelig ikke før etter påske. Synes det høres artig ut å ha andre mammaer å trene sammen med. De mammaene/terminvenninnene jeg har nå liker ikke å trene, så jeg er ofte alene på trening :( Sogner du til sats i byen eller på langnes?

Hei!

Så arti at det er noen flere som kunne tenke seg å trene... eller du er jo lenger enn tenke stadiet, du er jo aktiv:)

Hvordan gjør du det med babyen når du er på spinning timer og mage/rygg? regner med de timene må være på kveldstid da?

Jeg bor midt på øya, så kan gå på begge SATS sentrene, men har forståelse for at det er større og romsligere på SATS lagnes.

Tenker å prøve sats m baby, samt mage/rygg, yoga og styrketrening.

Må bare komme meg over dørstokk mila...den er laaaang...hehe....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...