Anonym bruker Skrevet 9. februar 2009 #1 Del Skrevet 9. februar 2009 http://www.dinbaby.com/forum/thread/139590215 har fått nok av alle de spåinnleggene hun legger inn på anonymforumet, det har ingenting å gjøre der inne det er vel derfor man har et eget spåforum vel?da kan hun heller legge det ut der inne i steden for å okkupere hele anonymsiden.Vet at flere irriterer seg over dette og håper dere gjør noe med det.Hun er heller ikke synsk og leker seg med andre brukere her inne sykt spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordmor Siri Skrevet 10. februar 2009 #2 Del Skrevet 10. februar 2009 Det er jeg helt enig i. spåing skal foregå på det forumet, det er derfor vi opprettet det. Så tråden er slettet. Vennlig hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjøttpølsa Skrevet 10. februar 2009 #3 Del Skrevet 10. februar 2009 Hva med alle vaksinedebattene da? Burde ikke de legges til et annet forum? Hva med abort og slikt, uff, jeg syntes anonymsiden går over styr her med ufyselige tråder:-,) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2009 #4 Del Skrevet 10. februar 2009 Ja, enig med kjøttpøsa! Skal dere slette spå-tråden fordi det finnes et spå-forum, må dere også slette alt annet som har eget form, som provosert abort, ufrivillig abort, assistert befruktning osv. Hvorfor velge ut kun en kategori som skal tvinges til å kun holde seg på ett forum? Diskriminering! Jeg tror at anonymforumet blir hyppigere brukt fordi det blir hyppigere besøkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2009 #5 Del Skrevet 10. februar 2009 Takk for det jordmor siri, det er jo derfor vi har eget forum for spå de som er interessert i det.Abort, vaksine er mer generelt syntes jeg og hører mer hjemme på anonymforumet enn spå tråden av usaklige mennesker som gjør det for morro skyld.Nå har du sett det selv kjøttpølsa INGEN FLERE SPÅTRÅDER PÅ ANONYMFORUMET. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå