Gå til innhold

Ja, ja....

gubevarremegvæl

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sier ganske mye egentlig!

Tror det er ganske så mange paranoide vaksinemotstandere her inne,..

Høres jo nesten ut som om mange her inne er bitt av en konspirasjonstanke...

Skrevet

Forskjellen på dere og en som velger å ikke vaksinere er at de tar en besluttning ut i fra andre elementer enn en artikkel. Som en del bøker, studier, forskning, leger osv.

Man velger ikke å ikke vaksinere pga noe de leser en gang.

Men for å snu det da så burde vel ingen vaksinere ut i fra den dokumentasjon som gikk på da FHI dreit seg ut ved å selge en vaksine de sa var utprøvd i norge over lenge tid. Så viste det seg at det var jug og det endte med stor dokumentar som FHI måtte forklare seg hvorfor så mange fikk vaksinebivirkning av denne vaksinen som var så godt utprøvd her i norge.

Til og med omsorg og helsedepartementet måtte de svare for seg fordi de satte spm tegn til dette.

Så i følge det så burde alle slutte å vaksinere?

Noen er bare dum og korttenkt.

Skrevet

Wakefieldsaken beviser bare hvor farlig det er for respekterte forskere å publisere tvil omkring vaksiner. Du vet ikke mye om vaksiner eller hva som er argumentering mot vaksiner hvis dette er noe du kaller et betryggende aksept for å vaksinere.

Dagens apeinnlegg med sterke mongotrekk Hi. Tror ikke den CVn din holder som vaksineprofilatør ved Nasjonalt Folkehelseinstitutt. Tvert i mot.

Skrevet

JAJA, og bla bla bla...

Det artikkelen unnlater å nevne er at det er en ny virusstamme med meslinger, resistente mot mmr-vaksinen det her er snakk om!

Vaksinerte smittes og blir mye sykere enn uvaksinerte...

Skrevet

huffameg så sinna da...

Det denne artikkelen forteller er at det KAN være lurt å være kritisk til rapporter også fra vaksinemotstandere (les: rapporter som beviser at det er 'farlig' å vaksinere), og ikke svelge alt rått! Man leser det man vil, og hører det man vil.

Nå er ikke det en vitenskapelig artikkel dette her, og selv om min CV i følge en er oppe ikke er svært bra (utrolig innsiktsfullt spør du meg), skjønner jeg at jeg også må være kritisk til denne. Som alt annet.

Jeg tror ikke på konspirasjonsteorier og er medisinsk utdannet, så jeg velger å vaksinere mine barn på grunnlag av dette.

Jeg synes synd på de spedbarn som ikke er vaksinert enda og voksne med lavt immunforsvar som blir smittet av div. sykdommer fordi det er fler og fler som ikke velger å vaksinere.

Og til alle som velger å bruke autisme som et argument til å ikke vaksinere, det kan dere mer eller mindre slutte med. Også kan dere heller konsentrere dere om det som eventuelt er veldokumentert vitenskapelig.

Ha en fin dag alle sammen :)

Skrevet

gubevarremegvæl: Som jeg skulle ha sagt det selv! Og ja, aggresjonsnivået her inne er skyhøyt... Tror dette er den sinteste debatten på hele DiB. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...