*vil ha spire i magen* Skrevet 9. februar 2009 #1 Skrevet 9. februar 2009 er det for tidlig å teste positivt med en clearblue digital graviditetstest på dag 9.eller kan det være andre hormoner som spiller inn?er 12 dager siden jeg satte eggløsningssprøyta.tørr ikke slippe jubelen løs før enda 5 dager da jeg egentlig skulle tatt test...hmm er spent klem
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 9. februar 2009 #2 Skrevet 9. februar 2009 Eggløsningssprøyta sitter vel i inntil 10 dager, så den skulle vel være ute på rugedag 9. Vet det er mange som har fått positiv test på rugedag 10. Men bare husk at den digitale testen ikke er like sensitiv som mange av de andre testene, dvs at den trenger mer hcg for å slå ut
♥ Bea savner nurket i magen♥ Skrevet 9. februar 2009 #3 Skrevet 9. februar 2009 Jeg testet i går morges og i dag morges og fikk positiv test:o) Er på rugedag 10 i dag, så da er det fullt mulig å kunne teste nå) Det er 16 dager i dag siden jeg satte eggløsningssprøyta. Har du noen symptomer? Selv har jeg litt mensmurringer, men de går like fort som de kommer. Har også ømme pupper og endel stikkinger særlig i høyre side.
Gjest Skrevet 9. februar 2009 #4 Skrevet 9. februar 2009 hei, regner dere fra den dagen dere satt otrivel sprøyta? jeg har så lyst til og teste meg selv nå, holder p og bli gal, hehe. jeg er på min 10 dag etter eggløsningsprøyte. tok den den 29 januar. kan jeg teste meg nå da? er vel på dag 10 eller 11. bør man helst bruke morgen urinene? vurderer og kjøpe meg en test i dag
*vil ha spire i magen* Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. februar 2009 testet positivt med digital test i dag.men er så usikker på om jeg kan stole på den.har ikke så mange symtomer men som du sier mensmurringer,men de går like fort som de kommer.stikkninger på begge sider vekselsvis.hadde ondt i lysken i går,ellers så er jeg blitt forkjølt i dag,ondt i hode å halsen:(
Gjest Skrevet 10. februar 2009 #6 Skrevet 10. februar 2009 hei, jeg testen meg i dag tidlig, men morgen urin, men den var negativ, men jeg skal ikke ta blodprøve før den 16 feb. men det e rbare 12 dager siden jeg satt eggløsningsprøyta. så skal prøve igjen til helgen. ellers må jeg bare vente til den 16 feb da. kjedelig det oxo. skal ringe inn i dag og høre om jeg har hatt eggløsning.
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 10. februar 2009 #7 Skrevet 10. februar 2009 Mailinn85: det som det er snakk om her er testing etter innsetting av egg. Altså hvilken rugedag (antall dager etter innsetting) man kan få positiv test på. Eggløsningssprøyta blir satt 2 dager før uttak og innsettingen er jo 2 dager deretter igjen. Så rugedag 10 er jo da 14 dager etter å ha satt eggløsningssprøyta. 10 dager etter å ha satt eggløsningssprøyta er nok altfor tidlig. Eggløsningen skjer jo ca 2 dager etter å ha satt sprøyta. Har du hatt AIH eller IVF?
*vil ha spire i magen* Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 10. februar 2009 testet på nytt med digital test i dag å den var negativ:( vi hadde icsi.
*toppris* Skrevet 10. februar 2009 #9 Skrevet 10. februar 2009 jeg testet positivt ti dager etter selve sex aktn...
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 10. februar 2009 #10 Skrevet 10. februar 2009 Sex kan man jo ha så ofte eller sjelden man vil uten at det trenger å resultere i positiv test... Det hele kommer an på når eggløsningen er
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå