Gå til innhold

Tipper OTH lett??

Anbefalte innlegg

Skrevet

litt bekymret for dette....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Det gjør den ikke. Det er i allefall min erfaring. Av det tosifrede antall vogner jeg har hatt er det ei vogn som har vært nær ved å velte. Og det var en Simo kombi.....

• 2 uker senere...
Skrevet

Nei min har ikke vært i nærheten av å tippe, er veldig fornøyd :)

Skrevet

Nei, den velter absolutt ikke lett. HAr aldri opplevd at den har vært i nærheten av tippe noen gang. Men om barnet står i setet og lener seg bakover mot håndtaket uten at noen holder kan det selvsagt skje...

Skrevet

Ja, jeg synes det - i hvert fall med sportsvogntrekket. Med bag var det aldri noe problem å ha på stelleveske. Nå bruker jeg ikke stelleveske lengre pga dette. Og vi må passe på at større unger ikke tar tak i håndtaket....

Men det er slik 3 hjulinger oftest er...

Skrevet

Trodde det sa seg selv at man ikke henger stellevesken på håndtaket. Tror ikke de er beregnet for det. Har jo rom under vognen hvor denne kan være.

Skrevet

Sier d seg selv?????? Jeg mener d er der den skal være jeg da!!! Og stelleveskene har jo oppheng for å henges på håndaket, så da er d litt rart om d skulle si seg selv.... Men man kan jo selvfølgelig legge den under i kurven, men da er jo litt av poenget me fancy stellevesker borte da! Ikke alle vogner har kurver som man får veskene under heller....!! Jeg hadde stelleveske hengende på håndtaket til min Oth og gikk fint, mn man må jo ikke lesse den altfor tung selvf!

Skrevet

Nei, jeg har aldri opplevd at OTH vipper lett.

Jeg bruker ofte å ha to handleposer på styret og likevel så synes jeg vognen virker stødig.. !

Jeg ville ikke bekymret meg for det med andre ord

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...