Gå til innhold

Jenter som tenner på jentekos, signer her:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver å få en liten oversikt :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må nok signere her jeg ;)

Skrevet

Hører til på denne jeg også :) :) :)

Skrevet

ja, og menn er finest med boxeren på...he he;)

Skrevet

Fint å lese at så mange jenter tenner på jentekos! Er det noe vi menn blir kåte av så er det å se to jenter som koser med hverandre! Ingen ting gjør meg mer opphisset enn å se ei jente som nyter mens en annen slikker henne i fitta...mmmm

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg må si jeg irriterer meg over begrepet "jentekos" - hvorfor kaller man det det? Aldri hørt noen kalle det guttekos... Det skal liksom høres så uskyldig og nusselig ut - noe det overhodet ikke er... Vel, uansett - tenner på det til en viss grad, bare det ikke blir for mye filming opp i skrittet på dama - det blir litt for intenst.

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg elsker å se på jentesex. jeg synes det er veldig opphissende og litt "forbudt" Jeg har aldri prøvd det før men fantaserer ofte om det.

Er det noen hetrofile her som har prøvd det? Og hvordan var det?

Jeg tenker at fantasi er fantasi, det trenger ikke å være bra i virkeligheten;)

Skrevet

Jeg er hetrofil, gift og har 2 barn. Og jeg kan si at for min del var det langt mer deilig, spennende og erotisk å gjennomføre det enn å ha det som en fantasi. Jeg hadde ei veninne fra skole tiden liggende over fordi hun var på besøk her i Oslo. Jeg, henne og mannen min satt og drakk litt vin. Det hele tok litt annen vending enn hva som er normalt. Husker hun hadde et kort skjørt på seg og hun var ikke den som tenkte så Myre over det. Så mannen min ble litt flau så jeg, så jeg sa at enten må du krysse bena eller så kan du like så greit bare fjerne trusa di for mannen min blir litt varm ser jeg. Hun tok av seg trusa, og mannen og jeg ble lettere sjokkert. Jeg kjente jeg ble helt varm og våt selv. Og alt utartet seg til en kveld jeg aldri glemmer. Det var helt utrolig og jeg tror jeg aldri kommer til å oppleve noe sånn engang til. For hun har ikke turt å komme hit igjen. Hun er nok like flau som meg. Så tro meg du, det er bedre enn å fantasere om det.

Skrevet

Uffameg!! Ble kåt av å lese innlegget ditt. Vær så snill og fortell resten i detaljer. Jeg har så lyst å overaske typen med dette. Han fantaserer sånn om oss ha sex med ei jente, eller at jeg har det mens han bare står dere og blir kåt og mastruberer til oss. Spennende historie.

**kos**

• 2 uker senere...
Skrevet

Har også samme erfaring. Er en veldig bra fantasi å leve ut! blir ikke noe mindre å fantasere om i ettertid for å si det sånn ;-)

Skrevet

Me too, fantaserer ofte om dette...! Drømmer om å prøve det ut en dag.

Skrevet

Gjerne, men sammen med gubben min!

Skrevet

Jeg. Har gjort det noen ganger. kan ikke være i et forhold med en jente, men litt "kos" er ålreit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...