Itsrejk Skrevet 9. februar 2009 #1 Skrevet 9. februar 2009 Hvor gammel var babyen din da du begynte å legge ham/henne under babygymmen? Småtten er fire uker i dag, og jeg føler han er litt liten ennå, men samtidig går jo utviklingen kjempefort! Han er plutselig mye mer våken på dagtid, holder hodet sitt bedre (ikke i nærheten av full kontroll da), følger med med blikket på det som skjer osv. Ser oss lenge, lenge inn i øynene, og smiler til oss. Ser forskjell fra dag til dag, føler jeg! Så da begynte jeg å tenke på dette med babygym da... Husker ikke når jeg plukket fram den sist.
Gjest Skrevet 9. februar 2009 #2 Skrevet 9. februar 2009 Vi begynte når lillegutt var rundt 3-4 uker. Så at han likte å ligge kikke på lekene og de fine fargene.
mama73 m/tre søte små Skrevet 9. februar 2009 #3 Skrevet 9. februar 2009 Vi startet også da han var 3-4 uker.
WildPrincess Skrevet 9. februar 2009 #4 Skrevet 9. februar 2009 Var vel ca 4 uker. Hun stor tives der og vi har brukt den MASSE nå er hun snart 5 mnd og hun koser seg der fremdeles.
Itsrejk Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. februar 2009 Oj, da kan vi kanskje ta den frem nå og prøve da! Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå