Gjest dagmamma-bodø Skrevet 9. februar 2009 #1 Del Skrevet 9. februar 2009 dagmamma ledig på mørkved,jeg bor rett nedenfor bodin vidregående skole,høyskola,europris og plantarsjen har hvert dagmamma sia 1993.. har to barn sjøl på 10 og 12 år har masse ref.e hvit dagmamma,dvs at æ betaler skatt og så får dere kontantstøtta og så får dokker fradrag på selvangivelsen... røyker ikke.. jeg tar 175kr pr dag for barn under 3år og 150kr pr dag for barn over 3år og så har æ søskenrabatt for søsken.. bor veldig barnevennlig og har lekeplass i hagen.. eller så e æ inntrisert i hel\halv plass og etter behov. kom gjerne med egne ønske.så ska vi etter hvert bli enig... så ta kontakt vist dokker treng dagmamma eller kjenn noen... har en arb kontrakt som jeg skriver ilag med foreldrene,der forekommer alt av opplysninger om barnet og barnepasseren..har også et eget vognskur der de som bruker barnevogner og ikke gidder å dra den med heim hver dag,de kan sette den igjenn her i skuret..ellers så har æ 2 katter .og noen kaniner som bor ute i et eget hus ihagen,så dere bør ikke være allergisk mot dyr.bor i en enebolig med alt på ei flate..håpa dette høres greit ut så bare send mæ en mail .. passer unger nu,men har noen plasser igjen.. e det ellers noe dere lurer på så bare ta kontakt.. har ledig fra dags dato.. hilsen Anne Louise Dahl.. e-mail [email protected] Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139608086-dagmamma-i-bod%C3%B8/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå