Gå til innhold

Jeg vil sove......

gullskatt

Anbefalte innlegg

Nå har jeg hatt en mnd med ordentlige søvn problemer, og jeg begynner å bli skikkelig lei. Har overhodet ikke noe overskudd, og hormonene raser gjennom kroppen i 190.

Er nå i uke 35+4, og alt er ikke like behagelig lenger. Klarer ikke å finne noen god sitte- eller sovestilling, og bare det er jo frustrerende:o)

Flere der ute som har det slik, og som bare gleder seg til å bli alene i kroppen sin igjen?

Fortsetter under...

Ikke like ille som hos deg heldigvis, men så ligger jeg 8 uker bak deg også. 3 mnd til termin og føler meg stor nok som det er, gleder meg ikke til de neste mnd. Sover best på høyre siden, men våkner ofte. Har også fått sure oppstøt når jeg legger meg, ikke behagelig.

Vel, det er vel bare å innse at å være rugekasse for tvillinger ikke er bare bare - at jeg gleder meg til å bli alene i kroppen min er helt klart (dog de får bo hos meg til uke 35 i hvert fall)

Jentene mine er nå 8 mnd og jeg har nesten glemt hvor vanskelig det var å sove da jeg var gravid... Det som hjalp meg var å ha nok dyner og puter i senga samt gode bøker.. Dessuten sov jeg når jeg klarte på dagtid.

Lykke t! Skal love deg det er verdt det.. det er dessuten jen forberedelse for tiden etter babyene kommer ut.. ikke dumt :)

Lykke, lykke t!

Heihei, jeg hadde også store problemer med å sove. Hadde svangrskapskløe,bekkenløsning, og mye annet rart, pluss en liten tulle som hadde krabbet langt ned med hode og stanget mamman sin nedover, og en som lå over henne igjen hehe. Jeg lå med puter under rumpa bak hofta, mellom leggene, osv. Har noen gedigne puter fra usa som rekker fra kne til hode så jeg stakk av med putene til mannen min..hehe....men sovnet ikke før mannen gikk på jobb og jeg hadde hele senga for meg selv...da var jeg så sliten at jeg bare sovnet.

Lykke til:)

Jeg var på kontroll på mandag, og de sendte meg hjem med sovetabletter.... for søvn måtte jeg ha, for å være klar for en fødsel.

Jeg fikk Phenergan, som visstnok skulle være greie å ta. Tok en tab kl 22 mandagskveld. Sovnet vel i 23-tida, og våknet rundtkl 01. Hadde så mitt vanlige lille hel.... resten av natten. MEN, kl 07, da virket driten!! Sov til 12.30, og klarte ikke å våkne helt før kl 18.40..... Det ble første og siste gang jeg tok dem hvertfall.... Men, de siste nettene har jeg faktisk klart å sove!!!! Jippi...:lo)

Annonse

Ha ha jeg ler så tårene triller her og skjønner jeg har mye snadder å se frem til :):):)

Leste i Boken om Tvillinger 0-10 år at humor var veldig viktig å ha mot slutten, at noen ikke klarer å reise seg fra sittende og liggende stilling, at noen har bebissene utenfor hverandre og dermed stikker magen 1 meter frem og andre har de på hver side og er lettere å hoppe over enn å gå rundt.

Jeg ser for meg sommeren hvor jeg trenger en megadytt for å reise meg opp og en mage som syns rundt svingen halvminuttet før jeg kommer :):):)

Jammen skal jeg nyte de neste mnd før jeg ruller omkring her hjemme

Stor latterklem fra tvilllinggravid med masse "greier" i vente!

Humor er viktig!!! Hvis man er ørlite hormonell, som meg, så kan latter redde deg mange ganger:o) Se selv hvor komisk det er når du ruller ut av sofaen og vagger som ei gås, for å rekke toalettet i tide..hihihihi... Man får gode minner for livet vet jeg:o) Og i perioder så lei at alt bare er helt pyton og du kan bare se det som er negativt.... Men men... det kommer tross alt noe godt ut av det....

Rugemaskinen i sør

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...